Dank je voor je reactie. Alleen Sepp is zou een optie zijn,maar helaas al twee vrienden die zoontjes hebben met die naam
Sem vind ik wel heel leuk, maar je hoort het zoveel. Daarom heb ik enige twijfel erbij, maar misschien moeten we deze naam toch weer in overweging nemen. Dank je wel
weet niet of het al genoemd is maar: Mees Lex Cas Tijs Tijn Seth is inderdaad ook een erg mooie optie heeeel veel succes
Het is echt heel erg,maar letterlijk Lenn, Senn,Sam zijn dichtbij al vergeven, en Seth verder weg, maar vind Vl. Niet leuk. Erg hè?
Lex, Mees zijn afgekeurd, en Cas, Tijs en Tijn zijn al vergeven. Het is echt erg.....Cas, Sep, Stijn,Thijs,Tijn,Luuk,Daan,Rick,Duuk,,Lenn,Senn,Sef,Naud allemaal leuke namen, maar allemaal vergeven. Veel jongetjes in de vriendengroep en de famillie.
En Sido? Ik had een kindje in de opvang die zo heette. Of Aiden, zo heet mijn jongste. Anders nog: Mats Rients/Riens Tibo Mart Lars Tijn Tom Stan Giel Tijmen Rens Levi Abel Auke Boaz Ivan Joël Jari Job Jurjen Cas Kaj Raaf Roel Sam Tije Tobias Timo Wouter Ivan Ik had ook moeite om een leuke jongensnaam te vinden, door mijn werk (kinderopvang) kende ik al heel veel andere kindjes met bepaalde namen.
Dani Kun je lekker afkorten naar daan. T is geen engels ook geen hollands, maar italiaans ofZo.. Wbt tegenhouden door rijnpjes... Had t bijna gedaan.. Dani stopt zn salami in een punani...... Maar vond m toch te leuk. Fien en sem vind ik ook leuk. Sem hoor je veel ja, (wij wisten pas achteraf van de populariteit) maar ik Zou me daar nooit door laten weerhouden. Rick? Is universeel of Rik Wes? Raf? In t rijtje van Dex en Dax, ik ken een Dox haha lief kereltje! Wat lijkt me dit erg! Hoop dat jullie eruit komen Succes!
Ik hoor deze naam wel vaker voorbij komen, maar Otis is toch een bedrijf voor liften?? Daar associeer ik het vooral mee
Grappig dat is bij onsde 2e assiociatie met Otis. Wij zeggen altijd Otis die dood is. Slaat op Otis Redding maar waar we die opmerking vandaan hebben??.? Zal wel een popquiz of top2000 uitspraak zijn.
Mick lijkt me een mooi compromis?! Grappig dat 'ie met Fien wel akkoord ging dan? Anders misschien.. Loek (lijkt op het Engelse Luke) Tim Tom Rik Len / Lenn Wes Sen / Senn Mels Moos Jonah Abel Sam Jip Niek Tobi Sami Timo Jens Miel Sim Dex Flip Sil Pim Cas Bernt Dim Fenn / Fen Jonas Erik / Eric Niel (lijkt op Neil) Bram Lev Quin Finn Ben Bick Diem Luuk Jim Sem Ries (lijkt op Reece) Pip Seb / Sepp Nim / Nimm Brent Chris / Kris Sef / Zef / Sev / Zev Flynt Mees / Mace Adam
Hier precies hetzelfde probleem... wij zitten nu met Yorn of Melle ingedachten... maar eigenlijk vind vriendlief dit ook niks... maar hij begint er wat aan te wennen zegt hij Wat vinden jullie van de naam Jake????? (Djeek) Vind ik stoerder en origineler dan Jack... en het lijkt er toch op...
En als je ipv Jack de andere Whiskeysoort pakt: James.. Liam? Lars? Lucas? Lastig he! Gelukkig zijn wij erover uit.. de jongensnaam dan.....