Hai dames, Weer zo'n cadeautjes onderwerp. Mijn vriend is over 2 weken jarig. Hij weet niet wat hij hebben wilt en ik ben op zn zachts gezegt ook inspiratieloos. We hebben een huis gekocht en het leek me leuk om hem wat te geven voor in het nieuwe huis, maar wat!? Iemand van jullie leuke ideeën?
T ergste is; hij heeft een hele kastlade vol geurtjes, dus dat zit er ook niet in En hij wilt zelf ook niets hebben, maar ik ben zo eigenwijs dat ik hem toch wel wat geef. Valentijn doen we ook niet aan, maar ik ga zo wel via Greetz even een kaart versturen. Hopelijk komen we toch uit op een mooi cadeau!
antwooord van vriend, lapdans! ik vind het ook altijd zo moeilijk, ga anders uit eten en geef dat kado
Mmmz, wat je kan doen is op Origineel kado, cadeaus en cadeau tips! Dagje weg cadeaubon kijken. Dan verras je hem wel! Anders iets van gereedschap, dat kan een man altijd gebruiken haha om spullen voor zijn vrouw op te hangen! Dagje sauna? Massage aan huis?
Haha een lapdans. Typisch mannen antwoord. Consider; dat is een leuk idee! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Deze komt op nummer 1 op het lijstje, meerdere ideeën zijn van harte welkom.
Een sticker voor jullie slaapkamer. (Voor boven je bed) Een gedicht over jullie samen ingelijst. Een canvasdoek met een mooie foto van jullie gezinnetje uit naam van de kids. Of je kindjes een canvas laten schilderen (handjes en voetjes) Of zet een leuk stukje met foto in het plaatselijke krantje, uit naam van de kindjes(Hiep hiep hoera, onze papa ..... jaar.)
Leuke ideeën, maar we hebben geen kindjes, haha. Kan zelf wel wat tekenen maar weet niet of hij daar blij mee is.