Wie herkent dit ook. Ben nu zwanger van de 2e, net 6 weken zwanger, maar geen broek zit meer lekker. Ben enkele kg's kwijt, maar de broeken zitten gewoon niet lekker mee, gewoon strak. Buikje is te zien. We hebben.a.s. vrijdag 1e echo (ben dan6w4d). We wilden het geheim houden maar mn buik kan ik moelijk zo verdoezelen. Hoe doen jullie dat?
tja, van die losse shirtjes. Ik liep trouwens met 5 weken al in een positiebroek... succes btw met wachten op je echo!
Tja lastig he die opgezette darmen! Over een paar weekjes word dat wel weer minder. Maar ach, waarom doe je nu niet vast positiebroeken aan? Dan heb je in ieder geval comfort!
ja want dat wordt je buik niet in 2-en gedeeld door die vreselijke band/knoop. En loop je niet de hele dag je buik in te houden, wat toch niet lukt en resulteert in de hele avond buikpijn... Nee, vooral geen positiebroek aan doen, haha
ehm nou geloof mij maar dat word echt niet minder hoor, alleen maar meer maar starlady als ik jou was zou ik gewoon een positiebroek aan doen met een wijd shirt dan ziet niemand het.
Bij mn dochtertje had ik dat niet zo snel, pas met een week of 10 zeg maar... maar ben nu net 6 weken... Ik ben nu vrij tot en met t weekend, maar die positiebroeken toch maar uit de kast trekken (en aandoen)...
Meestal kun je nog wel heupbroeken aan. Ik had ook al snel last van mijn opgezette darmen en kon de broeken met een "hogere band" niet meer aan, maar mijn heupbroeken passen nog wel (oke oke soms met het knoopje los ) Er overheen draag ik zoiets wijds mogelijks maar soms benadrukt het juist die buik. Nu maakt het me niets uit omdat ik het inmiddels vertel aan mensen maar toen ik het met 12 weken begon te vertellen kreeg ik vaak te horen "ik dacht al: nou die is vast zwanger met dat buikje"
Heb zelf geen heupbroeken, vind ik niet lekker zitten dus dat gaat helaas niet op en met 12 weken vertellen, zou ik ook graag willen, maar moet dan nog een ruime 5 weken Hihihi soms gaat de tijd te snel nu om het te mogen te vertellen gaat de tijd iets te langzaam
Ow, bij mij werd het de vorige keer na een paar weken minder. En toen begon ik een zwangerbuikje te kweken in plaats van een darmbuikje!
bij een 2e zwangerschap heb je er nu eenmaal sneller last van, bij mijn 2e zwangerschap had ik dat ook maar ik heb het toch aardig kunnn verbloemen tot 10 weken, na de echo hebben we het iedereen verteld. nu ben ik van de 3e zwanger en de eerste broeken passen al niet meer dus dat beloofd wat....
hihi dan zie je hoe het kan verschillen bij mij werd het echt alleen maar meer maar nou moet ik zeggen dat ik in mijn zwangerschappen aan het begin al heel snel groeide qua kilo's.
Bij mn eerste zwangerschap kwamen de kilo's pas vanaf 25 weken. Ik hoop dat er nu weinig aankomt aangezien ik al aardig overgewicht heb. Je zult het bij mij nu ook niet zo snel zien dus kan het wel een tijdje gooien op dat ik dik ben.
Ik heb zelf ook wat overgewicht (metname op buik, heupen) en dacht net als bij mijn dochtertje, je ziet pas laat als ik zwanger ben. Maar met een week of 16 dacht ik zagen buitenstaanders het ook. Er is me vanmorgen gevraagd of ik zwanger ben mss. Ze durfde het niet echt te vragen (maar ze deed t toch). Tja heb gezegd dat ze dan meer wist dan ik. Pfff dat is de eerste die het dus vroeg.
Ik zou gewoon lekker dragen wat lekker zit. Laat iedereen maar denken, het gaat om jou!!! Ik ben nu ook 6 weken en heb al flink last van strakke broeken. Wat ik veel draag zijn leggings met iets leuks erop, dat zit wat minder strak rond mn buik.... Groetjesss
Als je er zoveel last van hebt zou ik inderdaad ook dragen wat ik zelf wil. Mijn buikje begint nu langzaam te komen en mn postiebroeken zijn vandaag binnen gekomen dus dat is wel fijn. Heb wel heupbroeken maar ook die zitten niet meer zo fijn als eerst haha. Het gaat om jouw comfort, niet om wat mensen denken!
De mode van nu is perfect: lekker aan de tuniekjes e.d., ben je vet hip (lekker belangrijk) maar je kunt ook onzichtbaar je buik laten 'hangen' zonder gekke blikken!
Hoi, Ik draag ook al positie broeken en die zitten me veel beter dan gewonen broeken. Voel me er ook beter in. Mensen om me heen weten het al wel want veel verbergen kan ik niet meer. Lekker dragen waar jij je beter en fijner in voelt