brutale fotograaf. ben me de ballen geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:x nee wat me net overkwam!:$ ik sta in de douche. in mn onderbroek en bh ivm warme weer. was hem aan het schoonmaken.
    gaat de bel. drie keer dringend achter elkaar. maar ja eer ik een jurkej had aangeschoten en beneden ben. wordt er al op het raam geklopt. de poort naar de achetrtuin wordt opengedaan. dus ik vlieg naar ons slaapkamerraam. staat er een vent met een map in de tuin. dus ik vraag; ja? wat is er aan de hand? zegt die vent: oh dus toch thuis. ik: ja. vent: kom es naar beneden. ik: waarom? wat is er aan de hand? wie bent u? vent: u heeft een kindje? ik: ja wat is er nou?;) vent: ik heb een leuke anabieding voor een foto!:$ ik: dus u staat daar drie keer voor aan te bellen, te kloppen op het raam, loopt u achterom?vent: ja kom nou es..... Ik: en nou als de sodemietr mn tuin uit met je foto! :x pfffff sorry staat echt te shaken. vind dit heel brutaal!!:x en hij liep ook nog es dwars over het gazon ipv op het padje. lul!

2. Skye

Skye Niet meer actief

Mensen worden wel steeds brutaler ook!!!

Waarschijnlijk iemand die erg veel moeite doet om een geschikt plaatje te kunnen schieten!

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Wat een zak hooi,hier ook wel eens,ben je even met de kinderen bezig en ga je snel naar beneden omdat de bel ofzo gaat staan ze alweer bij de buren.Ze kunnen ook geen 5 tellen wachten....

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat een l*llo zeg, helemaal gelijk dat je hem hebt weggestuurd!

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hmmm, ik vind dit wel een heel raar verhaal. Hij denkt dat er niemand thuis is en komt toch via de achterpoort de tuin in... :(

Of je nu wel of niet thuis bent, hij heeft in de achtertuin niets te zoeken, toch? Is het niet een smoes, omdat hij schrok dat je toch thuis was? Misschien zag hij speelgoed of iets anders waaruit hij snel kon concluderen dat je een kindje hebt en verzon hij toen die foto aanbieding?

Met dit warme weer laten mensen vaak een raam open staan als ze weg gaan, dus dieven proberen snel hun slag te slaan als ze merken dat iemand niet thuis is. Ik wil je niet bang maken hoor, maar dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik jouw verhaal las.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nou hier moest ik ook meteen aan denken!
    Vind het een raar verhaal van die vent.. achterom kom je toch niet?

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

alles zit hier potdicht. ramen ook. en hij had wel een bonneboekje bij van foto''s dat zag ik wel. wat natuurlijk toch wel een truc kan zijn hoor;). speelgoed ligt ook niet buiten. maar eng was het echt. was best bang:) oja en hij stond ook in zijn map te schrijven in de tuin

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja ik dacht ook meteen aan een nep aanbieder....die hebben ook alles bij zich...alleen achteraf blijkt er niks van te kloppen....
    hij hoort niet bij jou achterom te komen!

hebben jullie een wijkagent? misschien even een melding maken voor alle zekerheid....is het niks is hij toch gewaarschuwd dat ie niet op terreinen hoort te komen wat prive is!

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat had ik vorige week hier. Honden HE_LE_MAAL uit hun plaat dus ik denk wat is dat nou!? Geen bel of niks gehoord ook Dus naar benede (was op zolder bezig en eer ik beneden ben...) Om in de slaapkamer de tuin in te kijken (op zolder kan dat niet ivm bomen) Was ik net hinkstap springend over gogo's en autotjes en wat niet meer bij t raam aangekomen gaat de bel ENORM hard en dringent (hop Wendy wakker...grrr)
    Dus ik hinkstap springend weer terug en naar beneden...
    De politie die vertelde dat ze net de tuin in waren gelopen. Maar daar stond de deur open en een gevaarlijk uitziende boze bouvier Jah duh....moet je niet zomaar mn tuin in stappen heh! Zei ik met mn boze kop (hoorde mn meisje huilen die geschrokken was van die harde rotbel) Ja dat deden we expres want met dit warme weer laat iedereen vanalles open en er gebeurt te vaak dat er mensen achter open hebben en dan voor in de tuin bezig zijn of boven zoals u. En dat ze dan onderwijl de kiet leeg halen.
    Ik had zoiets van ik wil ze wel eens zo dapper zien zijn om langs mn bouvier af mn laptoppie te komen jatten. (Doet mn boef niks dan struikelen ze wel over mn dweg pincher :D)
    Maar sinds dien dus toch maar de deur opslot als ik even boven ben....je weet maar nooit!
    Maareuh....dat doen ze dus wel heh!
    Dus misschien even informeren of die honds burtale fotograaf wel een fotograaf is EN een vergunning heeft om te venten (langs de deuren te gaan....mag je nml niet zomaar!)

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    weet je nog wel bedrijf het was?
    dan zou ik daar nl melding van doen.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee weet geen bedrijf of wat. zag hem van ene afstand. ik stond boven in het raam

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    maak er aub wel even een melding van....dan weet de politie ook dat er eventueel iemand bezig is !!

13. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    brrrrr krijg de kriebels van dit verhaal .. klopt van geen kant dat zo'n vent achterom komt! zeker even melding van maken bij de politie of wijkagent!

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb er melding van gemaakt.

15. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo! Ook al is het wel een echte fotograaf, hij hoort niet ineens in je achtertuin te staan. Wat een eikel.

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Zo stond ik een tijdje geleden even boven een wasje in de wasmachine te stoppen en de hond was in de gang zodat hij mij kon horen en rustig blijft.
    Die gaat me toch ineens te keer... het was rond een uurtje of 8 savonds denk ik, deur zat niet op de knip dus je kon zo binnen lopen.
    Hond stond tegen de deur op te springen, ik loop 1 trap geruisloos naar beneden, hoor voetstappen in de woonkamer en ik denk nog 'oh dat is mn man' tot ik naar de tijd keek, dat kon niet die moest nog 3 uur werken...
    De hond begint te grommen en zn rugharen stonden overeind.
    Tegen de tijd dat ik beneden kwam en de deur open kon doen voor de hond zag ik de schuttingdeur dicht geslagen worden en de keukendeur stond nog open *keukendeur hebben we aan de voorkant, naast de voordeur*
    Er was niks weg, katjes gelukkig ook niet (komen niet boven) maar was wel flink geschrokken, nu gaat de deur op de knip, ook al ben ik maar 2 tellen boven.
    Buren waren het niet want die gillen dan wel naar boven toe..

Vind het maar niks als mensen in je eigen 'domein' binnen komen ongevraagd..

17. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Wat een aso zeg!!! dat vind ik echt niet normaal....wat een brutale eikel! kan je de organisatie niet achterhalen??

18. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou goed dat je er een melding van hebt gemaakt, idd een inbreker of zo had ik nog niet aan gedacht maar kan heel goed kloppen.
    Zou je denken toch he, op klaarlichte dag :x

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Verdorie zeg zo brutaal !!

En nu ik iedereens reacties zo lees, zou idd wel eens een dief kunnen zijn :$ Had ik zelf nog niet aan gedacht maar idd! Jeetje zeg... Zal wel schrikken zijn als opeens zo'n lelijkerd in je tuin staat :$

Wat zei de politie er van?

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    WAAR was het dan? En hoe zag hij eruit?

Deel Deze Pagina