umm: en zit die nog vandaag? ik denk dat ik wel weer wat kan eten, maar durf niet zo goed haha.. ben wel 2 kilo afgevallen deze week
Mischien een heeeeeele faute opmerking. Maar het eerste wat mij dus te binnen schoot was. Als je bevalt dan ben je daar zo druk mee bezig dat je je kaak niet voelt. En zou de pijn bestrijding ook niet helpen voor je kaak? Bedoel het een klein beetje optimisties voor het geval dat
haha ja waarschijnlijk voel ik het niet tijdens de bevalling, maar het zal daarna vast wel weer op komen zetten en moet ik vanuit het kraambed alsnog snel naar de tandarts.. niet zoveel zin in . Het is nu wel weer gevoelig, maar met het spoelen van koud water is het nog te houden. Neem nu echt om de 6 uur de paracetamol zetpil, strict mijn antibiotica en hoop dat het nog wat afzakt.
Ik gooi deze toch nog even weer omhoog want ik vraag me af hoe het nu met jullie is. Umm85. Kun je al weer wat eten? Je moet namelijk toch een beetje energie hebben voor de bevalling. Gaby1986. En hoe is het gegaan met jou? Jojo23. Ben je al wat gewend zonder je kies? En ze zeggen toch al. Kinderen kosten je je gebit. Weet hoe het voelt mis er na de eerste bevalling ook een. hahaha. En nu sloop ik mijn gebit met knarse tanden als de oudste weer wat uit vreet. Maar ik hoop voor jullie dat het allemaal weer een beetje wil lukken. En dat wou ik dus ook zeggen. Liefs Janna
hey, hier gaat het wel, heb nog steeds last ervan, mar kan alweer wat eten. maar nog niet kauwen haha.. brood naar binnen sabbelen enzo.. ben druk aan het spoelen met speciaal spul.. en gebruik nog maar 3 pijnstillers per dag nu moet het wel gauw over zijn want vrijdag heb ik een bbq.. zou wel fijn zijn als ik dan ook wat kan eten
Succes hoor! Een zenuwbehandeling valt mee. En dat zegt iemand die echt opziet tegen tandartsbezoek. Neem van te voren ff Rescuedruppeltjes van Bach Bloem!