Hier ook voor het eerst weer wat sneeuw. zoontje is al druk achterhuis bezig, ach voor deze keer moet kunnen hij was zo blij toen hij vanmorgen naar buiten keek. straks naar zwemles en daarna is het is waarschijnlijk vanmiddag weer gesmolten.
Ik hou er ook niet van, maar voor de kids vind ik het wel heel leuk! Die continue regen van laatst vind ik wel vele malen erger..!
Hier ook inderdaad pfff. Maar het gaat zometeen dooien en vanmiddag vijf graden dus dan zal.het wel wegsmelten
Ik was zoooo blij toen ik vanmorgen uit het raam keek! En zoontje ook! Even gauw ontbijten en dan lekker een sneeuwpop maken
Nou misschien lullig maar daar trek ik me niet veel van aan, die ene keer dat er sneeuw ligt... Laat die kinderen lekker genieten. Gelukkig niet van die zeikerds hier in de straat
Hier ook eindelijk wat sneeuw! ! Ben altijd net een klein kind als het om sneeuw gaat, dus zo lekker naar buiten (anders is het ook alweer weg denk ik)..
Hier ook sneeuw hoor ik van manlief. Maar het huis is nog in diepe rust dus de pret moet even wachten. Naja pret... Kleine is nog te klein voor een Sneeuwpop, ik heb nog geen slee en we hebben 3 visite afspraken vandaag 😂 geen tijd voor sneeuwpret
Nee eindelijk! Is de eerste sneeuw hier sinds 2 jaar! Jammer genoeg is het alweer aan het weg smelten. Maar we hebben al leuk buiten gespeeld 😬😬
Bij ons ok sneeuw, zometeen migen we er doorheen om de hond uit te laten, mijn dochter kan niet wachten hahah.
Hier ook een flinke laag en het sneeuwt behoorlijk door. Dat wordt sleeën en sneeuwpoppen maken. Onze dochter is blij!