Hier meteen met de honden en katten naar buiten gegaan. Eerste keer sneeuw voor hun. Die koppen, priceless.
Hier gelukkig ook niet, de buren vinden alles prachtig wat zoon doet. Maar kan wel indenken dat niet alle buren er op zittej te wachten. In de zomer ontbijten we ook vaak buiten.
Ik ben dol op versgevallen sneeuw. Alleen die drek die ontstaat als het gaat dooien vind ik niks. Maar het plaatje is wel charmant. 😊 Hier wordt het pak sneeuw steeds dikker.
Ja hier ook Eindelijk. Ik stond om 7 uur al buiten met de oudste, zo leuk! Die heeft nog geen sneeuw bewust meegemaakt. Het dooit wel hard.
Hier ook een flink pak, we hadden tot nu toe nog geen sneeuw gehad deze winter. Ik vind het heerlijk, kan ik eindelijk een fotoshoot doen met de kinderwagenski's voor mijn site.
Hier ook weer sneeuw, en een buurvrouw die binnenkort maar een cake krijgt, 76 fit als een hoentje en zo lief om om 8uur ook onze stoep al schoon heeft geschoven omdat ze weet dat mijn man werken is en ik niet meteen naar buiten kan met een baby en peuter. Straks met Annefleur maar lekker in de keuken duiken.dan kunnen we die vanmiddag langs brengen.
Hier wel een leuk laagje alleen is alyssa ziek en kan ze helaas niet in de sneeuw spelen. Ze keek zo zielig toen ze de sneeuw zag. Daymian is met papa boodschappen doen en heeft het eerste sneeuwgevecht al gehad. Ben wel blij dat ik er niet uit hoef vandaag want bi en sneeuw is geen goede combi. Voor de kids vind ik het altijd erg leuk, maar ik ben wel weer klaar met de winter.
Getverderrie wat heb ik er een hekel aan. Boodschappen doen, sport van de kids, hond uitlaten... En dan is het nu gelukkig zaterdag, maar maandag moet ik gewoon weer met 3 kinderen op de fiets naar school.
Goedemorgen. Ik ben zelf ook niet zo gek op sneeuw, de kindjes wel Waren al vroeg aan het spelen in de sneeuw. De buurtkids ook. Prachtig ze zo te zien genieten.
Hier ligt juist voor het eerst deze winter sneeuw. Dus ik heb er geen problemen mee. Aiden is door het dolle heen en is al de hele morgen buiten. Hij heeft echt weeeeeken gezeurd om sneeuw.
Hier en daar plaatselijk ongeveer 2 millimeter ofzo, en dan gewoon nog groene struiken. Het lijkt helemaal nergens op. Waar in het land ligt het meeste? Ik wil namelijk sneeuwfoto's van mijn dreumes maken En ik denk dat ik mijn partner nog wel gek genoeg krijg om maximaal drie kwartier te rijden...
Het zal wel waarschijnlijk te ver zijn maar hier in middenlimburg ligt een cm of 5 en het sneeuwt nog steeds.
Man stond met dochter te dansen in de kamer. "Het sneeeeeuwt!!" En dochter kijkt me aan; WT.F. doet papa nou gek . Ik houd er wel van, vooral als ik binnen zit met een warme kop chocolademelk
Hier ligt helemaal niks En het ziet er ook nog niet uit alsof het gaat sneeuwen. Hopelijk blijft dat ook zo.
Hier al heerlijk buiten geweest om een sneeuwpop te maken. De kids zijn nu met de slee buiten en heerlijk in de sneeuw aan het omkeutelen.
Hier ligt voor het eerst dit jaar een behoorlijk pak sneeuw. De kinderen vinden het geweldig en we zijn vanochtend al lekker buiten geweest met de slee en hebben een enorme sneeuwpop gemaakt met de buren. Het is nu alleen al behoorlijk aan het dooien en de zon komt hier en daar al door.