Lieve dames, Ben me weer rot geschrokken net.. een klein beetje bloed door de urine en een heel licht bruine rode veeg met afvegen.. Heb al sinds t begin menstruatie krampen maar had ik mijn eerste zwangerschap ook.. het komt en gaat een beetje Ik weet niet wat ik moet doen aanstaande dinsdag had ik dan eindelijk mijn eerste echo ik had er zo naar uitgekeken! ik was zo bang na mijn vorige miskraam.. probeerde mezelf hoop in te praten van het zal me toch niet gebeuren 2x naar elkaar! Nou het ziet er naar uit dat het dus toch gaat gebeuren Ookal ben ik nog niet echt bloed verloren zo begon het de eerste keer ook😣😣 Wilde het even van me afschrijven.. wat moet ik nu doen? afwachten tot het meer gaat bloeden?
He bah. Wat vervelend zeg. Bloed is altijd schrikken, maar kan ook onschuldig zijn. Ik had pas ook een wondje waardoor ik wat bloed verloor, kindje is gewoon in orde. Ik zou de vk even bellen. Misschien dat je dan morgen terecht kunt voor een echo. Sterkte in ieder geval!
Wat spannend, zeker als je eerder een miskraam hebt gehad! Zelf heb ik tot ver in de zwangerschap bloed verloren en dat bleek van een poliepje op de bmmond. Het kan dus ook onschuldig zijn. Hoop voor je dat het deze keer goed gaat!!
Hier bij beide zwangerschappen tot einde eerste trimester af en aan bloed verloren (+krampen). Beide kids liggen gezond en wel te slapen in bed. Misgaan kan het altijd, daar moet je reëel in zijn, maar het kan echt ook een hele onschuldige oorzaak hebben. Hou je daaraan vast! Heel veel sterkte deze spannend tijd!
Wat rot ik hoop dat het meevalt! Misschien ter geruststelling: ik verloor omstreeks dezelfde termijn bloed en ben nu alweer ruim 32 weken zwanger!
meid wat naar! ik weet helaas precies hoe dit voelt. Na twee miskramen had ik bij mn derde zwangerschap rond 6 wk bloedverlies. veel en herder rood.. Zag de hui al hangen.. die dinsdag erop toch een afspraak bij de gyn. echo.. "kijk daar is het hartje, het klopt!" Hopelijk heb je ook zo'n positieve uitkomst!
Bedankt voor de reacties! kan er gewoon niet van slapen.. ik lees erg veel dat het erbij hoort maar toch bereid ik me ergens voor op t ergste.. ben ondertussen nog 2x naar de wc geweest en verder helemaal niks verloren schone urine ook gelukkig.. maar heb wel continu zeurende buikpijn. morgen toch even bellen!
Wat een onzekerheid Begreep ik nu dat je ook bloed in je urine had? Is t geen blaasontsteking oid? Sterkte met het afwachten, meer dan dat kun je zelf niet doen nu he...
hoihoi Mijn eerste 3 zwangerschappen zijn in n ma geeindigd. daarbij had ik geen bloedverlies.. Bij de zwangerschap van mn 1e dochter heb ik regelmatig en veel bloedverlies gehad en bij deze zwangerschap ook weer.. en die gaat juist goed!! Ik kan natuurlijk geen uitspraken doen over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap maar ik hoop dat het je wat goede hoop geeft als je leest dat mijn ervaringen met bloedverlies dus positief uitgepakt hebben.. Knuf en veel sterkte met afwachten..
Nee blaasonsteking zal het denk ik niet zijn dit heb ik zovaak gehad dat ik dat zowieso zou herkennen en voelen, maar wie weet. Tot nu toe is t gebleven bij gisteravond en vanmorgen weer een minimaal beetje bruinverlies.. bedankt voor de reacties ik heb weer wat hoop!
Hoi, Ik wil je ook even een hart onder de riem proberen te steken om vooral positief te blijven. Met jou termijn had ik ook bloedverlies en krampen, zelfs zoveel dat ik een maandverbandje nodig had en dat de VK dag dat het vermoedelijk mis zou gaan maar met zekerheid kon ze niets zeggen. Twee weken later een controle echo en daar lag een wormpje met kloppend hartje. Alles dus in orde. Wel werd ik een week terug gezet maar met de termijn echo weer terug naar de oude datum. Het bloedverlies is in minder maten gebleven en nu zit er nog wel eens een momentje tussen dat ik wat verlies maar niet meer zoveel en de kleine doet het goed. Dus ik zou moed houden, hoe moeilijk het ook is en anders vragen voor een eerdere echo/controle. Misschien kunnen ze zien waar het bloed vandaan komt. Al kunnen ze dat niet altijd helaas. Succes en stay positive! Krissa
Ik had dat bij mijn zoontje rond de 6 weken ook. Het was blijkbaar een bloeduitstorting in de baarmoeder, veroorzaakt door de innesteling. Komt volgens mijn gyn heel vaak voor. Als de bloeduitstorting groter werd dan was er kans dat het beebje niet kon blijven plakken maar als het kleiner werd dan was het in orde. Ik moest het gewoon rustig aan doen. 3 dagen later terug op controle en het was geminderd.
Niets zo erg als bloedverlies al is t maar afscheiding wat licht roze is gekleurd blijft k.. ik had ook bij mn tweede zwangerschap na mijn miskraam bloedverlies. Paniek en mocht toen direct langs komen. Wat bleek een super mooi mensje van al 7 wkn! Schijnbaar was onze eerste zwangerschapstest eigenlijk toch positief, maar was dit pas zichtbaar toen ik een drie wkn later weer testen. En zie mn banner kleine man zit er nog steeds. Soms nog steeds ligt bloedverlies, maar maak me er nu minder druk om. Zolang t niet erg bloed en geen krampen bij zijn en ik de klein nog voel gaat t goed! Succes!
Vervelend meid, ik hoop dat het niets betekend. Maar even over een blaasontsteking. Tijdens een zwangerschap kan deze zich heel anders uiten en hoef je niet de symptomen te hebben die je normaal gesproken hebt. Dus even je urine laten testen lijkt me niet overbodig. Sterkte meid
waarom wachten met bellen tot morgen. gewoon nu bellen misschien kunje nog voor een echo, maar met die onzekerheid het weekend in en al die stress is niet goed. voor en voor je ienieminie
Ik had aanstaande maandag zowiezo al mijn eerste afspraak staan , dus als het vandaag niet doorzet wacht ik tot maandag. mocht het erger worden bel ik gewoon naar het weekend nummer van de vk.. maar goed hun kunnen dan ook niet veel voor me doen dus daar schiet ik niet heel veel mee op. ik haal echt kracht en hoop uit alle verhalen van jullie! Ik blijf maar telkens denken 20% gaat mis 80% gaat goed, dus de kans dat t goed gaat is gewoon veel groter!! maar god wat zal ik blij zijn als het maandag is... (en als het hierbij blijft en niet doorzet!) Ben nu aan t werk en hier weten ze nog niks dus is best lastig aangezien ik ieder half uurtje naar de wc loop..
helemaal waar! Al 100x gehad en toen ik zwanger was geen idee dat ik dit had. De verloskundige gaf me de tip dit na de checken.
oh meis dat vervelend dat je ook nog moet werken! Nog even een aanvulling, mijn eerste twee mk ook geen bloedverlies (de eerste uiteindelijk wel maar toen had ik al een slechte echo gehad). Ik duim voor je!!