Nee he toch niet weer !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jes12, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Gatver, die onzekerheid... Killing! Ik heb mijn laatste (en dus goede) zwangerschap ook met 6/7 weken bruinverlies gehad.

Ik duim keihard voor je!!

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi meid, wat vreselijk naar voor je! Ik zou toch de vk bellen. Met jouw termijn zouden ze wel een hartje kunnen zien, wat je toch mss wat rustiger het weekend instuurt. Gewoon voor jouw eigen gemoedsrust. Daar werken ze echt wel aan mee hoor.

En ik ben bij beide zwangerschappen bloed verloren. Bij de tweede t/m week 13. Ook bruin en roze. De placenta bleek voor de uitgang te liggen. Komt vaak voor en lost zichzelf meestal weer op.

Heel veel sterkte in ieder geval. Weet hoe je je voelt!

3. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ja ik ga zo toch even bellen.. die menstruatie krampjes heb ik ook wat meer voor mn idee dan tijdens de eerste zwangerschap.
    weet dat het erbij kan horen maar kan ook een slecht teken zijn.
    De vk praktijk is altijd maar tot 2 uur iemand aanwezig dus vandaag gaat hem niet meer worden denk ik...

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Succes Jes! Hoop dat je op de valreep terecht kunt...

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Je mag hiervoor gewoon het spoednummer bellen hoor! Als je net zo'n fijne vk hebt als ik, mag je vanavond al langskomen voor een echo. Ik zou toch gewoon even bellen als ik jou was. Al die stress van het steeds op het toilet kijken of je niet weer vloeit (ik herken je verhaal, deed ik ook) is helemaal niet goed. Alleen al daarvan kun je buikpijn krijgen. Overigens is menstruatiekramp ook vaak een teken van een groeiende baarmoeder :)

6. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had afgelopen maandag ineens een wc vol bloed!
    Mocht gelijk langs komen bij de vk! Ik ben dan wel 15 wk zwanger maar ik had echt een berg bloed verloren!
    Bij mij was alles goed! Dus het hoeft niet meteen fout te zijn!

7. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier ook bloedverlies. Ik moet ook het weekend afwachten.
    Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad dat was een miskraam maar ik was zwanger van een tweeling. 1 ligt er nu te slapen. Die was gelukkig blij en plakken.
    Als dit weer een miskraamis. Wordt het nmr 5:$

8. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    jeetje christiana nummer 5 wat veel.. hoop het echt niet voor je !!
    Heb je rood bloedverlies of net als ik bruinig?
    Heb niet meer kunnen bellen dus word toch het spoednummet bellen dan die buikkrampen zitten me ook echt niet lekker ookal zijn ze niet continu aanwezig.
    de pijn trek ook door naar mn rug de hele tijd

9. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Eigenlijk zijn er best logische verklaringen..
    Had namelijk bij 2 van de 3 keer harde ontlasting voor het bloedverlies..
    En gisteravond heel erg last gehad van winderigheid (sorry voor de details)
    Ik lees nu overal dat er iets gesprongen zou kunnen zijn.. hou daar mn hoop maar op nu!

10. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Heb zojuist gebeld,
    Ze vond mijn verhaal zeker niet zorgwekkend.
    Het kwam vaker voor(zoals jullie inderdaad zeiden)
    dat het bruin bloed was was een goed teken betekent oud bloed van een gesprongen vaatje of iets.
    Dus even rustig de echo van maandag afwachten..
    ze zij na die echo heb je helaas nog geen zekerheid maar als je met 10 weken weer een goede echo hebt kunnen wel wel zeggen dat het goed is en je wen goede zwangerschap hebt.
    Ik zij maar dit is toch pas by 12 weken? nee tegenwoordig konden ze dat al vanaf 10 weken zeggen..
    dus oke als dat zou is zou ik nog maar 3 weekjes in spanning zitten ☺☺

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Sorry maar als ik jou was zou ik dit zeker geen 3 weken afwachten. of er een kloppend hartje is kunnen ze vanaf 5 a 6 weken zien dus eis gewoon een echo! ook beter voor je eigen gemoedsrust

12. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik heb aanstaande maandag al de eerste echo!
    maar de 2e is bij 10 en halve week ongeveer en als die goed was kreeg je een goede zwangerschap volgends de verloskundige (ik vind dat nogal voorbarig maar goed)
    Dat bedoelde ik met nog 3 weekjes in spanning ☺

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Oh gelukkig! succes!

14. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    pff weet dat jullie niet in mijn buik kunnen kijken maar wil het even van me afschrijven..
    na die eerdere bloeding die ik in dit topic beschreven heb net weer een schrik moment.
    ineens vanuit het niets bij het na de wc ga een flinke bloeding maar dan ook echt veel bloed! heb nu ook een maandverband in en het bloed blijft komen.. helderrood is het.
    Precies dezelfde termijn als de vorige keer toen begon het bij 9+2 en kwam het vruchtje bij 9+4 eruit..
    de verloskundige zij dat ik me niet direct zorgen hoef te maken omdat ik al een hele goede echo heb gehad met de juiste termijn kloppend hartje en een dooierzakje..
    maar toch wat een spanning en een verschrikkelijk gevoel nu weer.. mag morgen gelukkig gelijk komen voor een echo.
    ik weet niet wat ik moet doen als het weer mis is.. weer na 9 en halve week terwijl ik weer al een goede echo heb gehad.
    probeer me er aan vast te houden dat ik een drukke dag heb gehad en veel getild heb en gestofzuigd.. hoop op een gesprongen adertje... �😔😔😔

15. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Lieve meid, heel herkenbaar. Ik heb veel helderrood bloedverlies gehad, vergelijkbaar met een menstruatie. Dit duurde 1 dag, dag erop echo, alles goed! Nu een mooie meid van 7 maanden!

16. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Heb net een best groot stuk weefsel verloren ofzo weet niet precies hoe ik het noemen moet.. was rood van het bloed.. ik ga er dus vanuit dat het echt voorbij is weer.

17. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    kan je niet even de vk bellen dan heb je iig zekerheid?
    dit is toch wel een termijn dat ze je niet zo laten zitten toch?
    sterkte

18. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Heb al gebeld mag morgen om 13:00 komen voor een echo.
    maar heb nu geen hoop meer na wat er net in de wc lag..

19. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik verloor ook weefsel, houd rekening met het ergste, maar geef de hoop zeker nog niet op!
    Bel je VK gewoon, ik kon de ochtend erop terecht voor een echo (5 min voor openen van de praktijk, maakte ze even snel een echo)

Edit: Succes morgen!

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat enorm naar om te horen dat het zo spannend blijft! Verlies van weefsel of stolsels is meestal geen goed teken, maar er zijn ook zat verhalen waarbij het wel goed is afhelopen.
    Ik duim voor je!
    Durf het bijna niet te zeggen (want ik ben enorm tegen misbruik van...) maar kun je de hap niet bellen?
    Dat je zwanger bent, nu bijna 10 weken (termijn een beetje rekken) en dat je grote bloedstolsels verliest?

Deel Deze Pagina