Idd gewoon de hp bellen, misschien is het wel gewoon een stolsel kan ook.want volgens mijmkun je een vruchtje met dit termijn wel herkennen. Succes. En wat een spanning
Ja inderdaad! Je hebt er namelijk al een goede echo opzitten, zou gewoon de HAP bellen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Bespaard je misschien een slapeloze nacht.
Weet iemand hoe je een bloedstolsel en weefsel van elkaar onderscheid? hoe zit een bloedstolsel eruit? want als dat het is hoeft het niet persee mis te zijn toch ? het bloeden is na het verlies daarvan namelijk ineeenss een stuk minder..
Klinkt vies, maar wassen in een bakje water. Bloedstolsel blijft zo goed als rood. Weefsel wordt lichter, richting wit. Beetje het idee van varkensvlees. (Sorry voor details. Zijn mijn eigen ervaring op dit vlak helaas)
Maar een bloedstolsel blijft dus wel intact? ik ben weer zo slim geweest om het door te spoelen maar heb er met een wattenstaafje ingeprikt zeg maar en het bleef wel heel. het was echt heel donkerrood van het bloed anders dan het weefsel dat ik verloor bij mn vorige miskraam. sorry ik stel zoveel vragen natuurlijk hebben jullie daar ook niet allemaal antwoorden op maar probeer hoop te houden. al moet ik zeggen dat ik me al gelijk niet meer zwanger voel heel gek..
Hoe groot was het in centimeters? En was het zacht? Of juist flubberig? Het hoeft niks te betekenen. En bij een mk hoort ook best wel veel kramp en heel erg veel bloedverlies. Veel meer dan een menstruatie, helemaal met 9 weken. Sterkte, meid! Nog even geduld tot morgen.
het was zo een 5 a 6 cm.. en flubberig maar wel een geheel. kan niks anders doen dan afwachten zo frustrerend
ik zal jullie op de hoogte houden. begrijp t gewoon niet.. ben een gezonde meid van 21 jaar , leef gezond slik mn foliumzuur iedere dag, waarom gebeurt mij dit 2 keer achter elkaar?
Wil je heel veel sterkte wensen en hoop echt oprecht op het beste. Hoop dat je morgen gewoon een mooi kloppend hartje ziet en de echo daarna weer en dat we allemaal kunnen denken van "ahhh het was niets".
Daar krijg je geen antwoord op.. Ik heb meegemaakt vorig jaar.. 2x vlot zwanger, 2x misgegaan.. Allerlei testen gehad en daar kwam niks uit, beiden dus ook gezond. Je zou als het toch mis is kunnen vragen om een chromosoom onderzoek bij jou en je partner.. Ook al komt daar niks uit, het heeft ons veel rust en vertrouwen gegeven voor de volgende zwangerschap. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel
Wat rot voor je meid. Ik snap dat je je afvraagt waarom.. Helaas is zwanger worden en zijn iets waar we weinig over te zeggen hebben.. Het gebeurt allemaal en daar heb je weinig grip op. Ik heb met 7wk ook een heel groot stolsel verloren, naar HAP geweest en miskraam werd bevestigd.. Ik voelde het afkomen maar geen kramp, wel hevig bloedverlies al dagen.. Twee weken erna op de echo gewoon nog een bebi te zien! Wij dachten eerst aan een tweeling, maar gyni vermoedde toch echt een groot stolsel wat afkwam.. Ik wil je geen valse hoop geven, ze noemen het tenslotte een wonderbabytje aangezien ik toch twee weken gevloeid heb en ze nog altijd is blijven zitten, maar je weet pas meer na je echo. Ik voelde me kort na onze vermoedelijke miskraam ook totaal niet meer zwanger, terwijl ik dat wel.was. Ik hoop dat de echo je wat meer duidelijkheid zal geven. Sterkte en succes!
Jeetje meid, heb net even je verhaal gelezen. Wil je even sterkte wensen vandaag!! Hopen op en goede echo en een gezond spartelend kindje!!
Ik dacht precies het zelfde, waarom gebeurt het mij twee x achter elkaar. Emotioneel is het slopend. Ik heb in mei ook een miskraam gehad, daarna weer zwanger & blijkt nu weer niet goed. Ben in afwachting van een miskraam en anders wordt ik maandag geholpen. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Duim voor je dat er bij jou een kloppend hartje te zien zal zijn!
Jakkes meid, wat een onzekerheid. Hoop vanmiddag op een goede echo, maar de kans is denk ik net zo groot dat het helaas weer mis is. Dring dan wel aan op een controle door de gyn hoor. Na twee mk kom je in aanmerking voor verder onderzoek in het zkh. Zeker als je ze zo kort op elkaar hebt gehad.
bedankt voor de reacties dat doet me echt heel goed!! het bloedverlies lijkt gestopt te zijn mijn ochtendurine was helemaal schoon.. dat is opzich positief maar mijn symptomen zijn zo goed als weg (had er al niet zoveel) alleen nog lichte misselijkheid toen ik wakker werd. gaat lang duren tot 1 uur..