goedemorgen, iemand enig idee hoe je baarmoeder voelt als je zwanger ben. mijn bm ligt al sinds eerste dag van menstruatie laag en nu nog? en verlies ook veel slijm. ben wel ongie gweest (was anders dan normaal) en heb ook hoop zw schapsverschijnselen... wil eigenlijk nog testje proberen vandaag (laatste was toen ik 5 dagen overtijd was) nu wel 2 weken geleden. maar wil ff jullie ntwoord weten ? groetjes
Ik heb geen idee hoe je bm zou moeten voelen. Maar ik zou gewoon zeggen, TESTEN! Dat is de enige manier om het zeker te weten! Die twijfel elke keer is toch ook niks!
Als ik nu naar mezelf kijk dan ligt ie wat hoger, maar tis moeilijk te bepalen omdat je zoveel voelt nu.. mijn darmen liggen overhoop en mijn maag.. alles voelt gewoon anders! Sorry dat ik je hier niet echt verder mee kan helpen! Gewoon testen joh, dan weet je het zeker. Het zou nu anders wel op de test te zien zijn hoor! Je zou genoeg hcg aanmaken nu!
je kan niet aan je baarmoeder voelen of je zwanger bent. tijdens je cyclus veranderd je baarmoeder constant in hoogte. daarnaast zou ik het niemand aanraden om aan de baarmoeder te gaan frummelen als je zwanger bent...... hij ligt bij iedereen anders
heb net testje gedaan, was negatief. sinds een half uurtje gelden loop ik krom van de pijn, helemaal onderin me buik trekkerig gevoel. zou dit mijn eisprong al kunnen zijn? (zie me banner?) als ik dan vanavond pas klus, is het dan niet te laat? heb gisteraaf ook nog geklust groetjes
Als je gisteravond hebt geklust en je eisprong zou nu zijn dan zit je helemaal goed! Kan nooit kwaad om vanavond ook te klussen