Hoi allemaal, Papa is 2 uur alleen met zijn zoontje, krijg je dit: Ik kom net thuis en zie een fles terpetine op het aanrecht staan. Ik ga achter de computer zitten liggen er allemaal witte papieren met pen bekrast. Heeft mijn zoontje uit de printer gepakt wat hij niet mag! Ik pissig op mijn vriend en bel hem meteen op(ik kwam thuis en hij moest meteen weg). Dus ik vraag waarom er terpetine op het aanrecht staat. Blijkt dat Dy de witte eetkamer stoel helemaal ondergekrast heeft met een balpen! Het is een nep leren (sky?) stoel. Weet iemand hoe je dit eruit krijgt? We hebben 2 zwarte 2 grijze en 2 witte eetkamerstoelen, en natuurlijk pakt hij de witte stoel! Nou hoop op tips!!
Ik zou weer naar de witte wondersponsjes grijpen van Kruidvat of trekpleister. Er zat hier watervaste stift op de leren bank en heb dat er makkelijk mee af gekregen.
bij de DA-drogist kun je speciale flesjes kopen (rode wijn, inkt, ed) ik las net op een andere site: melk en vanish verder geen ervaring mee.. succes met schoon krijgen
bij de ation en soms wibra hebben ze sponsje, ze zijn grijs zitten per 10 verpakt, ze vergaan tijdens het gebruik. maar je krijgt er alles mee schoon! muren, schoen strepen op deuren enz enz enz en je stoel ook wel, ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken. mijn buren hadden het zelfde met hun witte salon tafel en die is ook schoon geworden. succes
Melk! Dat werkt inderdaad met balpen. Ik heb er hier een (nieuw, nog niet gewassen) shirtje mee schoon gekregen en ook balpenstrepen op het vinyl.
Ik neem altijd gewoon een handzeeppompje en doe er heel veel op een vaatdoek en boenen maar!! Meerendeel krijg je er dan nog af.
Oh wat erg! Hier hetzelfde verhaal, maar dan op een stoffen stoel met viltstift. Ik heb het opgegeven, de stof wordt er lelijk van hier. Gelukkig hebben we de komende 12 jaar nog twee tripptrapp's aan tafel staan dus we kunnen de stoel missen. Maar erg fijn is het niet! Ook een papablunder trouwens.
Hier nog nooit eigen risico hoeven betalen. Ik kan Klaverblad erg aanbevelen voor je inboedelverzekering Keren uit zonder gedoe, fijne verzekeraar!
denken jullie echt dat de verzekering uit gaat betalen als er balpen op je stoel zit??? Serieus niet aanvallend bedoelt maar dat kan je toch gewoon schoonmaken! Wij hebben ook een verzekering zonder eigenrisco maar ze vragen wel altijd of het misschien gemaakt kan worden en dan vergoede ze dat....
Ik kan me goed voorstellen dat het onder de verzekering valt: balpen maakt deuken en die krijg je er misschien niet uit (als je de inkt wel weg hebt gekregen).
Misschien de blauwe bleu wonder?! Mijn hond had toen hij pup was tegen de bank aan geplast en met bleu wonder kreeg k het er zo uit! Dus misschien werkt het ook bij balpen?!?! Succes!