Grr! Zoontje heeft hele eetkamer stoel beschreven!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rjdn12, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal,
    Papa is 2 uur alleen met zijn zoontje, krijg je dit:
    Ik kom net thuis en zie een fles terpetine op het aanrecht staan. Ik ga achter de computer zitten liggen er allemaal witte papieren met pen bekrast. Heeft mijn zoontje uit de printer gepakt wat hij niet mag!
    Ik pissig op mijn vriend en bel hem meteen op(ik kwam thuis en hij moest meteen weg). Dus ik vraag waarom er terpetine op het aanrecht staat. Blijkt dat Dy de witte eetkamer stoel helemaal ondergekrast heeft met een balpen!
    Het is een nep leren (sky?) stoel. Weet iemand hoe je dit eruit krijgt?
    We hebben 2 zwarte 2 grijze en 2 witte eetkamerstoelen, en natuurlijk pakt hij de witte stoel!
    Nou hoop op tips!!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou weer naar de witte wondersponsjes grijpen van Kruidvat of trekpleister. Er zat hier watervaste stift op de leren bank en heb dat er makkelijk mee af gekregen.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij de DA-drogist kun je speciale flesjes kopen (rode wijn, inkt, ed)

ik las net op een andere site: melk en vanish

verder geen ervaring mee.. succes met schoon krijgen

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou je verzekering inschakelen en voor een nieuwe stoel gaan :)

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    bij de ation en soms wibra hebben ze sponsje, ze zijn grijs zitten per 10 verpakt, ze vergaan tijdens het gebruik.
    maar je krijgt er alles mee schoon! muren, schoen strepen op deuren enz enz enz en je stoel ook wel, ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken.
    mijn buren hadden het zelfde met hun witte salon tafel en die is ook schoon geworden.

succes

6. Tink

Tink Niet meer actief

Melk! Dat werkt inderdaad met balpen. Ik heb er hier een (nieuw, nog niet gewassen) shirtje mee schoon gekregen en ook balpenstrepen op het vinyl.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    eigen risico is vaak al meer dan een stoel

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Melk! (dat gebruikte mijn ouders altijd op de bank, ha ha)

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik neem altijd gewoon een handzeeppompje en doe er heel veel op een vaatdoek en boenen maar!! Meerendeel krijg je er dan nog af.

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh wat erg! Hier hetzelfde verhaal, maar dan op een stoffen stoel met viltstift. Ik heb het opgegeven, de stof wordt er lelijk van hier. Gelukkig hebben we de komende 12 jaar nog twee tripptrapp's aan tafel staan dus we kunnen de stoel missen. Maar erg fijn is het niet! Ook een papablunder trouwens.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier nog nooit eigen risico hoeven betalen. Ik kan Klaverblad erg aanbevelen voor je inboedelverzekering :) Keren uit zonder gedoe, fijne verzekeraar!

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    denken jullie echt dat de verzekering uit gaat betalen als er balpen op je stoel zit??? Serieus niet aanvallend bedoelt maar dat kan je toch gewoon schoonmaken!
    Wij hebben ook een verzekering zonder eigenrisco maar ze vragen wel altijd of het misschien gemaakt kan worden en dan vergoede ze dat....

13. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Ik kan me goed voorstellen dat het onder de verzekering valt: balpen maakt deuken en die krijg je er misschien niet uit (als je de inkt wel weg hebt gekregen).

14. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Misschien de blauwe bleu wonder?! Mijn hond had toen hij pup was tegen de bank aan geplast en met bleu wonder kreeg k het er zo uit! Dus misschien werkt het ook bij balpen?!?!

Succes!

Deel Deze Pagina