Wat is dit hard zeg! Hebben zij er een reden voor? Het heeft idd geen zin om je er druk om te maken, maar kan me goed voorstellen dat het heel veel pijn doet!
Jup ik herken het ook.. normaal als ik boos ben word ik serieus genomen. Nu ik zwanger ben en ik boos word, ben ik meteen hormonaal... zucht! Terwijl ik echt niet zo'n mega last van hormonen heb.
ik heb echt wel eens last van de hormonen hoor, zonet het verhaal van lila gelezen. nou ik heb zitten janken hier hoor, nu ik dit schrijf begin ik weer. in dat opzich ben ik wel een emo muts. mamzilla komt hier ook regelmatig om de hoek kijken maar ja, volgens mij was ik dat ook wel geweest als ik niet zwanger was, met een puber peuter en puber baby. tot nu toe heeft het nog maar 1 speen gekost (knip deed de schaar) en een paar keer een behoorlijk keelgeluid. verder ben ik volgens mij niet echt chaggie hoor. ik merk het niet echt zelf iig
Ik merk het alleen aan mijn man die volgens het boekje van Kluun braaf moet "meeveren" als ik boos of chago ben. In plaats van een lekkere discussie krijg ik dan een gezapig "ja schat je hebt helemaal gelijk" te horen, en dan word ik pas echt boos hahaha maar volgens mij zijn dat ook echt mijn hormonen Verder irriteer ik me juist als mensen niet ergens mee helpen, zoals een loeizware boodschappentas. Tuurlijk ben ik niet gehandicapt, maar ik heb 5 jaar gewacht op dit kindje dus dan ga ik niet met zware dingen lopen slepen. Til het lekker zelf