ik heb er zelf geen ervaringen mee maar ook ik vind dat als je het niet prettig vind dat je het niet moet doen. Maar je doet me wel aan iets grappigs denken. mijn beste vriendin was bevallen en vertelde hoe vervelend ze het vond dat een andere vriendin van ons haar kindje zo uit de box had gepakt om ermee te knuffelen. Maar de kleine meid begon te huilen en ik ging boven de wagenbak staan om haar te sussen. Zegt mijn vriendin. pak haar maar hoor ik was nogal verbouwereerd en zei dat ze net aaggeven had dat ze het van een ander niet prettig vond Toen zei ze; maar van jou kan ik het hebben hahahahah heb me suf gelachen vond het zo lief maar nogmaals doe niets tegen je gevoel in.. jij bent haar mama en jij moet doen wat goed voelt
Ik wou mijn dochter niet aan iedereen uit handen geven, maar uiteindelijk is het wel gebeurd, heb zoiets van je houdt het niet meer tegen. Als ik in de winkel sta met een vriendin die even op mijn kind let terwijl ik wat pas en ik zie ineens de verkoopster met me kind op der arm, tja wat kan je dan doen, leg me kind nu terug! haha. Tja ben der langzaam aan gewend en maakt me niet zoveel meer uit
Heb afgelopen zondag een feestje gehad. Toen hebben veel mensen Milan vast gehad. Dit hadden we daarvoor altijd afgehouden maar nu wel gedaan. Hij heeft daarna de hele avond liggen gillen. Doe dat echt niet nog een keer. Al die verschillende gezichten maken hem veels te onrustig. En vind het ook helemaal niet nodig dat iedereen hem vast houdt.
Nou daar had ik toch écht wel wat van gezegd!! Rot op zeg! En om eerlijk te zijn had ik ook wat tegen die vriendin gezegd. Zij moest er op passen toch? En idd eerst lijkt het alsof ze het niet erg vinden, maar dan 's avonds zijn ze helemaal van slag. Tegenwoordig mogen ze haar wel vasthouden, maar pas als ik of mijn man het zeg. Niet zomaar spontaan. En dat je het van 1 wel kan hebben en van de ander niet, dat herken ik ook wel ja, haha!
Mij zal het echt een worst wezen wie mijn kind vast heeft. Ze zit zo vaak bij wildvreemden op schoot, en zij vind het best, dus waarom ik niet.
ik vind het ook geen probleem als mensen hem vast willen houden ik doe dit over het algemeen dan wel thuis.. en ook niet aan jan en alle man. maar ik vind het heerlijk en ciaràn ook hij lacht naar ze en als hij het zat is gaat hij huilen ..perfect toch.. hij is nu 3maanden en al 2 maanden thuis (gecorrigeerd 8weken) en hij ging al bij familie in de armen de eerste 2 dagen dat hij thuis was.. zijn papa werkt in de kroeg en ook daar gaat hij naar toe (niet als het te druk is).. en als het wel te druk is dan doet hij zijn ogen dicht en gaat slapen... (ik neem hem eens in de week mee).. het is aan jezelf wat je doet maar ik vind het heel belangrijk dat hij zich prettig voelt in verschillende omgevingen en bij verschillende mensen en zolang hij het aangeeft gaat het goed...