lieve belle wacht rustig af en test zondag weer.. je bent niet de enige die pas na een aantal dagen/weken positief test..
Meid, zonder duivels is er nog niets verloren. Een posi test was geweldig leuk geweest, maar wie weet, zondag of maandag... Ik duim voor je Belle.
Ah wat een teleurstelling he, zo'n negatieve test! Ik hoop, net als de andere meiden hier, dat het nog te vroeg was om te testen. Succes meid! bericht nr 666 heb je van mij gekregen, dat móet geluk brengen!
he gats, ik hoop ook dat het te vroeg was. Maar in je achterhoofd zou ik wel houden dat het deze ronde niet gelukt is. Maar ja zolang er gene bloed is kan je blijven hopen. Ik weet niet met welke test je hebt getest maar daar zit echt verschil in. Ik had meteen een positieve test met een clearblue digitaal en een vriendin had eerst 2 negatieve met de Romed testen en met de clearblue digitaal was ie positief. Dus mss na het weekeind nog eens proberen? Sterkte meis!
Wat zijn jullie toch een liefjes! Van tevoren bedacht ik me heel cynisch dat ik zeker niet zat te wachten op al die naïeve er-is-nog-hoop-reacties, maar ik merk dat ze me heel goed doen. Bedankt meiden! Vanmorgen was ik echt heel erg teleurgesteld, maar inmiddels heb ik weer het gevoel wat ik al die tijd al heb gehad: Het kind komt als het kind wil, en wij kunnen alleen maar zorgen dat we er klaar voor zijn als het komt. Ik ben nog niet ongesteld, maar van mij mag het gebeuren. Dan kan ik in ieder geval weer even lekker aan de cocktails. Belle, nu wél helemaal klaar voor de volgende ronde. Ja, en deze keer echt, serieus, no foolin'!
Nou Belle, ik hoop toch echt dat je te vroeg hebt getest!Maar je neemt het nu gelukkig wel lekker positief op! Lucia,nog steeds erg aant duimen!
ja tuurlijk is zo'n negatieve test teleurstellend maar kop op er is nog niks verloren wie weet en anders neem je een lekkere borrel knap je ook ff van op maar dan wel eerst ongi worden he hihihihi (wat ik betwijfel ik heb echt t idee dat je prijs heb ) veel liefs mieke
ja ben ook erg nieuwsgierig ik weet niet waarom maar ik heb zo'n gevoel dat die gekke duivels deze keer niet gaan komen bij je belle duim duim duim duim duim veel liefs mieke
Ik lees ook steeds stiekum mee...en ik leef ook mee! Misschien had je dat champagne ontbijtje toch maar moeten klaar maken. Gewoon jezelf en je man lekker ff verwennen! En net wat je zegt, als het komt dan komt het, en het komt echt, geloof me! Dikke knuf, Nies
Het is zover: Belle bloedt. Gelukkig ben ik er gisteren al verdrietig om geweest, zodat ik me vandaag kan concentreren op de buikpijn. Ach, niks wat een paracetamol niet op kan lossen. Op naar ronde 14. Hopla!
Hoi Belle, wat jammer maar 1 troost wat kun jij schrijven zeg! heel leuk om te lezen! Open nog maar een topic vind je een superschrijfster! je hebt talent. Kop op groeten jennie72
och belle je topic trok mijn aandacht en ik hoopte zo op een goede afloop tjeee. sterkte en knufs. liek