Nee nee geen positiekleding week 12

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iba, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben 32 weken en maar 1 positiebroek! Hou niet van zwangerschapsmode. Je hebt ook bij normale kleding leuke dingen die mee rekken. Heb stretch jeans en veel van die Lowy,s

2. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik heb 2 positiebroeken, maar die zien eruit als normale broeken als je ze aanhebt. Zit net iets lekkerder bij je buik. Voor de rest koop ik ook geen positiekleding, heb genoeg rekbaars in de kast. Alleen jurkjes worden nog korter door de dikker wordende buik.

3. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahaha nou je het zegt..... Had ik ook last van 😆
    Rolde ze zo binnenstebuiten uit 😂

4. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben lekker vandaag wezen shoppen ipv zaterdag! Had geen geduld meer hahaha!
    Trok die broeken aan en wat een verademing zeg! Voelde me weer heerlijk in m'n nieuwe goedzittende broeken!

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen, jullie hebben me helemaal overtuigd 😜
    Fijne zwangerschap allemaal!

5. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik had een prachtige skinny van mamalicious in de aanbieding gekocht bij prenatal. Heb er tot de bevalling mee gelopen en daarna ook nog lang. (Zelf nu nog aangezien ik mn oude broeken niet meer pas). Ze rekken prima mee en ook weer terug. Echt een aanrader! Heb em letterlijk grijs gedragen ( hij was zwart):D

6. Dandelion87

Dandelion87 Actief lid

30 aug 2014
    185
    7
    18
    Ik moest er met 8 weken ook echt aan geloven, had de hele dag met tranen in m'n ogen gelopen van de buikpijn van mijn eigen skinny jeans, vreselijk. Heb nu 3 positiebroeken die echt als gegoten zitten, niemand die ziet dat het positie skinny's zijn :D

Deel Deze Pagina