nee nee nee niet verkouden!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door disney1986, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    nu over de 39 weken heen, helemaal gelukkig mee;)
    MAAR mijn dochter van 20 maanden is sinds 2 dagen verkouden, erg zielig met koorts erbij, veel huilen en hangen:x Baalde want hangen wilt ze natuurlijk alleen op mama, en naar de oppas brengen met koorts kan mijn hormonen hartje nu niet aan:x
    Maar goed het is te doen, MAAR nu ben ik ook verkouden, koorts en voel mij vreselijk ellendig. Als ik hoest houdt ik mijn buik vast, want de baby schokt als een wilde in mijn buik.
    Eerste dagen hoopte ik dat ze zou komen, maar nu, laat maar ff zitten tot dat ik weer opgeknapt ben.

waarom dit topic, weet ik niet, baal gewoon!

2. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Troost je. Je baby krijgt een dosis antistoffen mee van jou, die je lichaam nu aan het aanmaken is. Dus dat is iets positiefs, maar kan me goed voorstellen dat je het niet trekt om nu te bevallen.
    Ik had bij mijn tweede zwangerschap met 40 weken de heftigste griep (in de tijd van de mexicaanse griep). Ik was al overtijd aan het gaan en weet nog dat ik tegen mijn verloskundige zei, hoe kan ik nou bevallen in deze toestand, ben helemaal op van het hoesten, kreeg codeine om hoesten maar te dempen. dagenlang koorts, geen energie meer om te bevallen. Mijn dochter en mijn man waren ziek en hadden mij even aangestoken.
    Ik dacht toen ook, ik wil nu echt niet bevallen, maar was al over de 40 wkn. Mijn vk zei toen tegen me, een zieke zwangere bevalt niet. Dus zolang je ziek bent, beval je niet. Je lichaam weet dat. En idd, ik was net een dag (amper een dag) aan het opknappen en die dag begonnen mijn weeen en beviel ik die nacht.
    Dus hopelijk blijft jouw kindje ook nog even zitten tot je weer opgeknapt bent. Sterkte en ook beterschap voor je dochter.

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zou wel heel mooi geregeld zijn van de natuur.
    bedankt voor je berichtje, pept mij een beetje op.

4. Dat is een mooi vooruitzicht, als je ziek bent beval je niet!

In elk geval veel beterschap!

5. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Als je ziek bent beval je niet de natuur heeft dat prima geregeld! Ik werd ingeleid toen ik stront verkouden was ik dacht als dat maar goed gaat kreeg amper lucht en kin enkel en alleen maar hoesten, het rare was dat toen ik weeen kreeg ik stopte met hoesten en mijn neus open ging, uiteindelijk is het een. Ks geworden maar ik was de dag erna kip lekker in orde geen verkoudheid meer????? Ik stapte er niets van ik was er in 1 klap vanaf!

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Pfff kan met je meepraten. Drie weken geleden werd ik strontverkouden, was er met een weekje vanaf. Mooi kun je maar gehad hebben. Maar nu is het sinds zondag weer terug. Ik snotter me suf en ben al ruim over de 40 weken. Gelukkig heb ik geen koorts. Maargoed ik leef dus met je mee.

7. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je.
    ik heb dochter toch even weggebracht want moest echt even slapen.
    je moet voorzichtig zijn met paracetamol, maar ik had zo'n hoofdpijn en richting de 39 dat ik toch wat genomen heb.

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mijn verloskundige zei twee weken geleden (toen voelde ik me nog iets beroerder dan nu) dat paracetamol best mag hoor. Zij adviseerde voor het slapen gaan een warm bad te nemen (gaat alles lekker open en je spieren ontspannen) en dan twee paracetemol en naar bed. Zo heb je meer kans dat je rustig in slaap valt. Bij mij hielp het toen. Nu heb ik nog geen paracetamol genomen. Als het even niet hoeft is dat altijd beter natuurlijk...

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    voel mij al een stuk beter, dus kom maar op baby :D

Deel Deze Pagina