wie heeft er ervaring mee ???(ben ik weer hoor haha) hoe voelt t . heb sinds vanmiddag een enorme druk van halvewege mn rug tot aan mn kont alsof er een ollifant op staat . ben bang dat als t vandaag of morgen doorzet dat ik rugweeen krijg heb wel gehoord dat dit heel pijnlijk is en dat je er weinig tegen kan doen ..... had m bij bevallling geplaatst maar daar is t nie zo druk ...
Niet rot bedoeld dit maar laat het los. Je bent er té veel mee bezig wat niet raar is hoor maar je gaat bekaf de echte bevalling in straks en dan denk je Pff waar heb ik me druk om gemaakt al die tijd. Dus nogmaals, laat lekker los meid! En rugweeen zijn inderdaad géén pretje maar dat is bevallen an sich niet
Bedoel het goed en wat jij daarmee doet is aan jezelf. Voor je het weet loop je overtijd en zoals het nu gaat en hoe je er in staat zal het alleen maar langer lijken té duren en zwaarder worden daardoor. Je hoeft niet al te lang meer meid en denk wat er komen gaat en niet hoe zwaar het is. Leef met je mee hoor, heb zelf óók geen zwangerschap die over roosjes gaat maar we kunnen het makkelijker maken voor onszelf door het 'los té laten'
Hier ook afgelopen nacht nog 2 uur opgelopen met vreselijke rugpijn. Denk wel dat het soort van weeen zijn, in ieder geval dat er wat aan de hand is. Ben zelf ook al vanaf zaterdag druk met weeen wegpuffen etc, maar doorzetten ho maar.' Rust pakken waar het kan en als het zover is hebben we het snel genoeg door!
kan genoeg rusten daar ligt t niet aan mijn huis word iedere week gepoetst en moet me dochter iedere dag ergens dumpen want kan niet meer lopen .maar dat is al meer dan een week zo met da lopen . tis klote zo iig
Wat je beschrijft heb ik soms ook, ene dag niet en nu vanavond ineens weer wel. ik had het idee dat het iets met de ligging van de baby te maken heeft in mijn geval, maar weet het niet zeker. Het voelt namelijk of hij op dat moment ook echt dieper ligt. Maar ik denk niet dat dit per definitie ook betekent dat je echt rugweeen gaat krijgen. Ben heel benieuwd of ik op precies 40 weken ga bevallen. Ik heb wel een voorgevoel, maar ja, zekerheid krijg je niet natuurlijk
Ik heb bij beide bevallingen rugweeen gehad en bij de bevalling van mijn zoon ook beenweeen. Het is verschrikkelijk.. maar dan zijn "gewone" weeen ook. En idd je kan er niks aan doen. Die druk in je rug zal geen teken zijn van die rugweeen. Ik had iig beide keren geen druk in mijn rug. Ik denk dat dat meer komt door al het gewicht van je baby die je elke dag mee draagt. Ik heb vanaf week 29 weeen gehad en vanaf 32 ontsluiting en bij week 34 mijn prop verloren en wachten is heel erg lang... Vooral omdat je er zo naar uit kijkt. En je nu ook rot voelt. Maar ben het wel eens met wat net gezegd werd, miss moet je het proberen even los te laten. Dat probeerde ik ook en toen was ik "ineens" aan het bevallen. Succes en sterkte ermee nog!
Alle voorween die ik nu al heb zijn eigelijk in mijn rug en en dat voeld idd zoals jij beschrijf al heb ik menstruatiepijn ook altijd in de rufmg nooi in mijn buik, ik heb bij bijde bevallingen rug weeen gehad, en ,dat is Moelijk op re vangeň maar ik weet weer niet wat het is om buikweeen te hebben. Je moer het gewoon over je heen laten komen je ziete het vanzelf wel.
Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ik heb gisteren een gesprek gehad met de gyn over de bevalling. Zij vertelde mij dat weeen lijken op het gevoel dat je hebt vlak voor en tijdens de menstruatie en dat wordt dan steeds een stukje pijnlijker. Heb je bijvoorbeeld altijd last van je rug tijdens de menstruatie dan is de kans groot dat je de weeen ook daar voelt. Ik ben dus ook heel nieuwsgierig naar hoe het zal gaan verlopen bij mijn bevalling aangezien ik wel altijd een beetje last van mn rug had vlak voor de menstruatie. Maar ja, we kunnen niks anders dan afwachten. Ik wil je daarom ook heel veel sterkte wensen en maak je niet te druk hoor.
misschien een gekke vraag, maar heb je wel eens laten testen op blaasonsteking? Ik heb nl vorige week ook zo'n rugpijn gehad, van die gonzende pijn (die ik dus normaal ook bij menstruatie heb). Bleek dat ik echte en fikse blaasontsteking had. Dat kan ook op het einde van je zwangerschap vanwege de druk van de beeb! Zou dat voor de zekerheid laten testen want als je er mee rond blijft lopen kan je allerlei andere vervelende klachten krijgen...