hai dames, ik vraag me vandaag echt af..wie mn dochter verwisselt heeft met een draak.... Normaal heb ik een lief gezellig vrolijk meisje.. vandaag.... een jengelende draak... niks is goed... box niet.. op t kleed niet.. fruit niet.. groente al helemaal niet.. op schoot.. jah.. 3 minuten en dan gaan we weer mopperen ( lees grommen ) normaal heeft ze alleen een speen bij t slapen..vandaag.. zit speen in der mond vast geplakt... en dan trekt ze hem deruit.. en krijgt ze hem er weer andersom in .. en dan is t weer grommen... normaal hebben we t erg gezellig bij t wassen en omkleden.. nah.. ik sta vandaag een one man show te houden.. Najib zou er bij in t niet vallen..en nog is t niet goed... Maandag avond kwam ik er achter dat er een tandje aan t doorkomen is.. ik hoop maar dat dit de oorzaak is van dit drakengedrag..want mn stand up comedian reportoire begint op te raken....( ik denk ook dat ik gewoon chamodent ga halen hoor) sjow... moest ik ff kwijt.. grin..dank dank enzo voor t lezen
vind in elk geval dat je zeer amusant schrijft! succes met draakje. (gebruik ik hier als koosnaampje )
oh klinkt herkenbaar... mijn oudste had dit gedrag als er een tand door aan het komen was.. ze wist van ellende niet wat ze moest doen dus gaan ze maar huilen... erg vervelend voor beiden maar zodra het puntje in zicht was werd ze weer een vrolijke dame.... sterkte ermee!
nah..huize drakenstein is nog volledig in gang...hoewel het al minder is.. Waarschijnlijk heeft Miss Draak hier last van 2 tanden doorkomen..enne..ehm.. de 6e ziekte ( vanmiddag ff langs de dok) t is dus allemaal te verklaren.. enne..agh ..dan denk ik maar zo.. als ze zo is ..als ze ziek is ..en 2 tanden krijgt..dan overleef ik die puberteit straks ook wel.. valt allemaal wel weer reuze mee