NEE! Niet nu al voorbij!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jillan, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    God laat het niet zo zijn........................mijn hele wereld gaat instorten.....

18 februari: NOD
    19 februari: Kruidvat Zwangerschapstest POSITIEF (ochtend urine)
    21 februari: Kruidvat Zwangerschapstest POSITIEF (ochtend urine)
    24 februari: Apotheek Zwangerschapstest NEGATIEF??? (avond urine)

HELP!!!!! :(

Mijn borsten zijn nog gevoelig maar minder zwaar dan eerst. Strak gevoel in de buik heb ik en bruinverlies bij het vegen, met hele kleine enkele stolsels en soms een neiging naar roseverlies.Tussendoor 1 keer na hoogtepunt een dunne bloeding gehad. Wel continue lichte steken in mijn rechterlies. Nu nog.

Dit is toch niet voorbij???? Of waren de eerste tests vals? Ben ik gewoon laat met de menstruatie?

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Test vanochtend nog eens met ochtendurine, wat komt daar uit? Ik vertrouw het ook niet helemaal aan de hand van wat je vertelt...

3. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

je zou inderdaad nog een keer met je ochtendurine moeten gaan testen, desnoods met een digitale clear blue.
    bij mij gaf de de test van het kv een hééél licht streepjes, waardoor ik ging twijfelen en toen met de clearblue gaf hij aan dat ik echt zwanger ben. qua bloedverlies kan het zoveel dingen zijn, je gaf al aan dat je na je hoogtepunt bloedverlies hebt gehad, dat komt vaker voor. het kan ook nog van de innesteling zijn, en misschien een bloedvaatjes wat gesprongen is?

nou meid hou ons maar op de hoogte,

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik zou idd morgen nog een keer testen.

Succes!!

5. happymom

happymom Lid

24 feb 2011
    90
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jee wat een onzekerheid. :(
    Test morgenochtend nog een keertje, hopelijk is hij dan toch posi.

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Inderdaad wat de meiden hiervoor zeggen vanochtend nog ff met ochtendurine. Wat de rest van de klachten betreft die je nu juist hebt of juist minder voelt, dat kan van alles zijn. Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar het kan twee kanten op ..... en ik hoop de goede kant.

Sterkte!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

7. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Kan alle kanten op meid :( maar vergeet niet dat je hormoonspiegel enorm kan schommelen tijdens je zwangerschap!
    Ik hoop voor je dat t nog goed zit allemaal :)

8. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst bedankt voor jullie medeleven, meiden....(k)

Ik heb vanochtend opnieuw een test gedaan van de Kruidvat. Deze toonde wel een streep maar ik heb de indruk dat deze lichter is dan de voorgaande testen. Vergelijken met de bewaarde testen zal wel geen nut hebben daar de ingedroogde strepen vaak donkerder zijn maar volgens mij is die van vanochtend echt lichter.

Ik heb deze ochtend ook meer bloed bij het vegen en plassen en zonet een (sorry) sliertje stolsel.

De polikliniek gynaecologie heb ik zojuist gebeld en ik word vandaag teruggebeld door de gynaecoloog. Ik ben nu al ZO vreselijk verdrietig........

Die schommelingen in de hormoonspiegel, betreffen die het HCG? Die neemt toch juist elke twee dagen toe in een zwangerschap? Of kan het ook dalen en weer stijgen?

9. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ja in theorie zou het inderdaad elke 2 dagen moeten verdubbelen zon beetje maar dit is niet altijd het geval.
    En zelfs een beetje bloed hoeft nog niets te betekenen dus houd moed meid!

Vriendinnetje van mij had dit namelijk ook en die is nu nogsteeds zwanger :)

10. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yotsuba, ik wil je ZO graag geloven maar de angst overheerst vreselijk. Mijn eerste gelukte zwangerschap en ik wil het al zo lang. Ik durfde al niet te blij te zijn. Dit zou echt mijn nachtmerrie zijn. Sorry dat ik zo zwak ben.....:(

11. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yotsuba:

Hoe is het bij haar gegaan? Ook verschillende testresultaten en bloeding? En ook verminderde gevoeligheid in de borsten en zo?

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Helemaal te begrijpen hoor :) ik snap je gevoel ook wel.
    Ik zat m zelf ook elke keer te schijten en op een gegeven moment durf je niet eens meer blij te zijn (diverse vroege mks hier)

13. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid, je bent toch helemaal niet zwak? Kom niet zo over jezelf praten.

Ik hoop dat je gauw gebeld word door je gyn en dat hij vandaag nog even een plekje heeft om je te zien.

Heel veel sterkte.

14. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Dat weet ik zo niet, en daar kan je je ook niet aan vastklampen.
    Bij mij was het elke keer weer anders, sterker nog.
    Ik kwam er bij mijn huidige zwangerschap pas laat achter omdat ik niets van dat alles had terwijl ik de vorige keren juist wel gevoelige boobs had.
    Elke zwangerschap is weer anders, en vergelijken met hoe het bij andere ging werkt echt alleen maar verwarrender (hoe moeilijk het ook is om niet te gaan vergelijken)

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    och meid, wat een vreselijke spanning! en inderdaad niet zo over jezelf praten hoor! je bent niet zwak!!! Heel veel sterkte en ik duim keihard voor je!

liefs

16. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh bah wat een spanning:( hopelijk heb je snel duidelijkheid! Als er bloed is heb je ongeveer 50% kans dat het toch gewoon goed zit, de doorbloeding is tijdens de zwangerschap gewoon veel beter. Ik hoop dat je beebje blijft plakken!

dikke knuffel
    miek

17. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hey jillian,

hoe is het met je???

18. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    *ook nieuwsgierig is*

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wil ook graag weten hoe het is. wat een spanning meid!

20. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hier nog iemand die benieuwd is hoe het met je gaat

Deel Deze Pagina