15 dagen na eisprong nog een evt. innseteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamaprinses, Feb 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    hallo meiden

Ik heb een vraag, ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden en tot op heden nog niks te bekennen!
    Nu kreeg ik afgelopen zondag ineens een felle steek in mijn buik en even buikpijn.
    Nu vroeg ik mij af of dit nog een evt. innesteling kan zijn?
    Dus 15 dagen na mijn eisprong.
    Mijn testen zijn tot nu toe negatief zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben maar nog niet genoeg hcg heb 'aangemaakt' omdat ik zondag een innesteling heb gehad?
    En iemand misschien enig idee vanaf wanneer ik dan zou kunnen testen mocht ik zwanger zijn?

Liefs

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

in principe heb je je innesteling niet 15 dagen na je eitje, dat is te lang voor zover ik weet...Misschien is je eitje later gekomen dan je dacht?

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    hoi flippo, ja het lijkt mij ook raar maar me ei heb ik gevoeld en getest op dag 13, ik sta altijd op de kop van de pijn als mijn eitje springt!
    En ineens zondag een hele felle steek met buikpijn....
    en 5 dagen overtijd dus dacht miss dat het eitje verdwaald zou zijn geweest haha

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het lijkt mij dat deze maand gewoon je ei later is geweest. Een innesteling gebeurd binnen 5-10 dagen na je eisprong.

Die 'eisprong' pijn kan net zo goed wat anders geweest zijn. Ik zie in je onderschrift dat je 24-1 een MK hebt gehad, allereerst sterkte daarmee, maar waarschijnlijk is je cylcus nu gewoon van slag en heb je nu een wat langere cyclus.

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    truus dat zou idd heel goed kunnen!
    Alleen die pijn was zeker wel van mij ei want heb hem ook getest
    We zien wel wat er gaat gebeuren, ongi of toch nog zwanger...

Liefs

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heb je ovutesten gebruikt dan? Heb je misschien ook getempt? Dan weet je zeker of je ei is geweest, met ovutesten niet.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je zwanger bent, maar dat je gewoon laat positief gaat testen. Spannend!

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    gevoeld en getest die donderdag midag/avond daarvoor gaf ie daan dat ik binnen 24 tot 48 uur me ei zou hebben.... en zaterdag ochtend vroeg voelde ik hem!
    Ik stond ik de keuken en stond gewoon krom van de pijn dat ik me moest vastgrijpen aan het keukenkastje.
    En dat heb ik elke maand met mij ei dus daarom weet ik ook zeker dat het me ei was.
    Ben een keer tegen de grond gegaan op het winkelcentrum zo'n pijn en ben toen ook zwanger geraakt van mijn dochter!

Ik had gelezen dat iemand op dag 18 na ei nog haar innesteling gehad heeft, dus vandaar dat ik hier vroeg of er meiden zijn die er ook mee bekend zijn.
    Want kan me niet echt wat anders bedenken dat het zou kunnen zijn...!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Woow dat jij zo'n pijn hebt van je ei zeg.. Echt niet normaal! Ik voel hem gewoon helemaal niet.

Ik heb er echt nog niet eerder van gehoord dat een eitje zo laat innesteld maar wie weet, alles kan natuurlijk.

Het enige wat ik me verder nog kan bedenken, wat ik net ook al zei is dat je gewoon laat positief gaat testen omdat je misschien weinig HCG aanmaakt ofzo!

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    ik bel morgen mijn vk ff om te vragen of het kan, zolaat de innesteling nog en als dat kan vanaf wanneer ik dan zou kunnen testen?
    O echt je wilt niet weten wat een pijn!!!!
    Ik ben toen echt gevallen omdat ik me nergens aan vast kon pakken haha
    aan de ene kant wel fijn want ik heb hem nooit kunnen missen!
    Vriendin van mij heeft hem ook nooit gevoeld in de 14 maanden dat ze bezig zijn geweest!
    Als ik meer weet dan zal ik hier nog en berichtje neer zetten als het wel kan dan kun je iemand gerust stellen alsiemand de zelfde vraag stelt haha
    Ik heb trouwens niet vanaf het begin getempt maar nu de afgelopen 6 dagen zit ik iedere ochtend op 36.6 dus zegt ook niet zoveel omdat ik niet vanaf dag 1 heb getempt

Liefs

10. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zal geen eisprong zijn geweest denk ik hoor......dat zou betekenen dat je 15 dagen later pas je ei hebt gekregen????
    Die steek kan van alles zijn.
    Ff afwachten dus.......

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    nee op dag 13 mijn ei en had afgelopen zondag een felle steek en buikpijn dus dat zou betekenen dat als dat een innesteling zou zijn geweest 15 dagen later als mijn ei
    vroeg me af of iemand daar mee bekend was

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat kan je doen. Je kan misschien ook je vraag even stellen hier op het forum bij de VK?

Aan de ene kant inderdaad fijn dat je je ei voelt, maar met wat minder pijn zou fijn zijn volgens mij! Ik zou ook wel willen dat ik hem voelde, maar helaas tot nu toe nog niet.

Je temp zegt inderdaad niet zoveel omdat je dat de afgelopen 6 dagen pas doet.

Nou ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen, hou me op de hoogte :)

13. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    ja ik hou je op de hoogte! ja iets minder pijn zou fijn ja haha
    Ik heb de vraag ook gesteld hier aan de vk maar die zijn alle 3 offline.
    wat heb jij trouwens een lange cylus, dat had ik ook bij mijn dochter wat irri vond ik dat ik had 43 38 en 38 maar jij zit nog langer!pff

Succes en ik laat het je weten

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh dat is jammer. Tja het is ook maar afwachten wanneer die VK hier online zijn natuurlijk.

En ja mijn cyclus is inderdaad lang, pff.. Word ik ook niet vrolijk van maar goed, doe je niet zo veel aan denk ik. Ben gelukkig door tempen en ovutesten gebruiken nu wel een stuk wijzer.

15. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    tot mijn stomme verbazing is vanmorgen mijn ongi doorgebroken...?!
    Ik snap er niks van maarja t zal wel goed zijn

Liefs

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Balen meid!

Share This Page