Wow ben het helemaal met jullie eens!!!!!!!! ben zelf 14 maanden bezig en loop zins kort in het ziekenhuis, moet wel eerlijk zeggen dat dat een hele opluchting is...er wordt nu gelukkig gekeken waarom het niet wil leukken... Lieve meiden wens jullie heel veel succes en hoop dat we snel zwanger mogen worden!! dikke kussss
Pff ff van me afschrijven... Weet je waar ik van baal... meiden die net in ronde 2 zitten en dan al zeggen dat t veels te lang duurd. Of mensen die in ronde 2 of 3 zwanger zijn geworden en dan zeggen : Wij zijn EINDELIJK zwanger.... Je moet blij zijn dat t zo snel gaat.... het merendeel is veel langer bezig (ookal als ik hier op de site rond kijk het soms echt lijkt of iedereen in 1 of 2 rondes zwanger is, ookal weet ik dat dat niet zo is natuurlijk) Ik zit zelf pas in ronde 6... maand 8... Elke maand is er 1 teveel voor je gevoel... maar als ik soms om me heen kijk en zie dat mensen 2 jaar of nog veel langer bezig zijn... petje af hoor hoe jullie er mee om gaan!
Ik begrijp je volkomen helaas.....mijn nichtje is net bevallen,mijn andere nichtje van 21 is zwanger van de 3de....en nu is een vriendin van mij ook nog eens zwanger...terwijl ik met mijn nieuwe partner ook graag een kindje wil...... Wij zijn nu 6 mnd bezig en al 2 mk gehad.....ik baal ervan..het ergste is dan ook nog eens is dat ik mij schuldig voelde toen mijn vriendin het vertelde dat ze zwanger was en ik niet blij voor haar kon zijn......ik moest heel hard huilen.....voelt naar de teleurstelling elke maand is nog erger.....dus gooi het er lekker uit!!Doe ik ook. xxxx ps onze tijd komt wel....
Ik wordt echt verdrietig als ik naar mijn omgeving kijk. Mn schoonzusje was te lax om de nieuwe pil te halen en bam meteen raak. Inmiddels een pracht van een kind, die bijna 1 wordt, maar hun zitten het liefst de hele dag te gamen! Hij mag blij zijn als hij bij zn oma is, die neemt hem dan mee naar buiten, want dag licht ziet hij bijna niet en zit de hele dag alleen maar in de box!!!! Pas na 10 maand zijn ze begonnen met vast voeding en als hij na 2 happen een zuur gezicht trok en alles uit spuugde, duwden ze er maar een fles in, anders wordt het zo'n smeer boel! Als hij even huilt, dan is het meteen aaah sssssst!!!!! Stel je niet aan! Leven van een uitkering, omdat ze te lui zijn om werk te zoeken en liever zitten te gamen dan fatsoenlijk inkomen hebben. Niets tegen mensen met een bijstandsuitkering, maar ze kunnen allebei werken en mankeren niets!! GRRRRRR!!!! Mn vriend zn neefje heeft sinds 3 maand ook een pracht van een kind, maar opa en oma ( zijn ouders ) moeten het opvoeden want hun zijn beide te lax. Huilt hij even, krijgt oma het kind in de handen geduwt. Zijn ouders zijn de hele dag met het kind in de weer en hun liggen maar met hun luie reet in bed. Als ze ook maar even geld hebben, dan is het meteen op en dat terwijl het voor de kleine was bedoeld voor luiers e.d. Wonen allebei bij zijn ouders in en werken ook niet en leven op de centen van zijn ouders!! En wij zijn inmiddels 19 maanden en 1 vlindertje verder. Hebben allebei een vaste baan, vast inkomen en een leuk huis en alles prima voor elkaar! Waarom wij niet en hun wel??! Daar kan ik zo in en in verdrietig om worden!
Ik ben het hele zwanger worden nu al een tijdje aan het analyseren en ik denk dat we allemaal van een ding uit mogen gaan: WE ZIJN NORMAAL!!!!! Alles wat je voelt is normaal. Leuk is het niet, maar ik denk dat de meeste vrouwen hetzelfde voelen. Helaas wordt er te weinig over gepraat (gelukkig hier wel), want het proberen voor een kindje is staatsgeheim. Maar het lijkt alsof we allemaal met dezelfde gevoelens vechten.
Zo frustrerend :x ik ken het gevoel helaas! Eind 2008/begin 2009 een babyboom gehad in de familie/vriendengroep. Toen trok ik dat wel omdat ik zelf net bezig was. Dus was al helemaal blij dat ik dat nu niet meer mee hoef te maken. Raakt mijn allerlaatste kinderloze vriendin per ongeluk zwanger van haar vriend die ze 4 maanden kent... en dat werd met verteld op mijn eigen verjaardagsfeest :x Nou, ik ben heel lang verdrietig en pissig geweest en ik kan het nu pas laten rusten. Ik heb haar sindsdien niet gezien en we gaan er volgende week heen. Zal wel weer moeilijk worden, maar wil haar niet kwijt. Het was lomp om het op mijn verjaardag te vertellen, maar ze was heel bang dat ik het via via zou horen en ik weet zeker dat ze me niet opzettelijk wilde kwetsen. Ze dacht er gewoon niet goed genoeg bij na. Maar goed, zo denk ik er nu over... dat kon ik 2 weken geleden echt nog niet denken hoor. Toen was ik nog steeds pissig.
In de tijd dat wij al proberen zwanger te raken zijn er vrouwen die inmiddels 2 kinderen hebben of weer zwanger zijn van nr3. En 2 zeer goede vriendinnen die jaren later begonnen zijn inmiddels moeder en de ander is zwanger. Tja, dan komt het wel erg dichtbij...
Hier kan ik ook echt niet tegen :x. Een collega van mij is bevallen in de tijd dat wij bezig zijn en is nu alweer zwanger van de 2e. Zegt ze doodleuk tegen me terwijl ze weet dat wij al lang bezig zijn...'het heeft wel 6 maanden geduurd, echt lang!'. De laatste paar maanden probeer ik toch minder naar anderen te kijken en dat geeft mij een stuk rust. Als er dan weer iemand zwanger is en ik voel jaloezie, dan vraag ik mezelf af of ik met diegene zou willen ruilen. Ja, misschien wel vanwege de zwangerschap, maar verder niet, aangezien ze bijvoorbeeld een oppervlakkige relatie heeft, ieder dubbeltje moet omdraaien, geen leuke baan heeft, enz. Terwijl ikzelf een geweldige relatie heb, kan doen wat wij willen en ook nog wel een leuke baan heb . En door zo te denken ga ik dan weer inzien dat ik een leuk leven heb ondanks dat wij nog geen kindje hebben. En dan denk ik, het is gewoon nog niet onze tijd, maar die gaat zeker komen .