NEE onweer

Discussie in 'De lounge' gestart door Pompeltje, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

ben 'blij' dat ik niet de enige bangerd ben voor onweer.
    Hier pas laat (voor mij doen 1.00 uur ong) naar bed gegaan want toen was het helemaal over. Kids hebben heerlijk doorgeslapen (lang leve de rolluiken). En zag vanmorgen op het nieuws hier in de buurt dat er diverse overlast is geweest door het wateroverlast. Wij gelukkig niet :)

Nu een koude kille grijze dag, en hopenlijk zonder onweer hier ;) Maar als ik het weerbericht moet geloven alleen regen.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik was eigenlijk nooit bang voor onweer. Tja echt fijn vond ik het ook niet.... maar totdat een jaar of 6 geleden mijn oud leraar van de middelbare school omkwam bij plotselinge onweer, op een begrafenis notabene. Samen met nog een meisje.

Zie artikel:
    Bliksem slaat bij begrafenis in boom: 2 doden - Binnenland - algemeen - Gelderlander

Sindsdien associeer ik onweer gelijk met deze vreselijke afloop... Dus vind het niet erg prettig.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind onweer fantastisch! Maar van mij mag het wegblijven, want ik heb een paard. Ben altijd bang dat het op de boerderij inslaat, of op een weiland ( of op het paard zelf! brrr ).

Hier vanochtend gewekt door onweer, om 6 uur. Dat was niet grappig.

4. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Wow! Ik was nooit bang voor onweer maar als ik dit zo lees.., erg zeg!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ja dat was wel een grote schrok voor me, ook al was ik toen al 6 jaar van die school af...

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Waaaaaaaaaaah :$ kreeg kippenvel van je verhaal brrr moet er niet aan denken. Idd je bent er nog :D pffff!!

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oh vreselijk verhaal zeg! Ik hoor wel eens van die enge dingen met onweer bah.

Deel Deze Pagina