Ik zat me net ineens af te vragen of er nieuw nieuws was over de verdwijning van Elke wevers, het houd me toch vaak bezig merk ik, maar kan het onderwerp nergens meer vinden Las dat ze vorige maand 2 duiktochten hebben gedaan van 28 duikers maar niks hebben gevonden
Misschien is er wel een hele goede reden voor dat ZP dit topic heeft verwijderd want als je er op googled kom je de titeltekst wel tegen maar het topic is verwijderd. Denk dat het verstandiger is om Lotte te vagen of dit topic daarom wel verstandig is.
Hey, verrek. Hij is inderdaad weg! Was me nog niet eens opgevallen. Ik volgde het ook regelmatig. Was benieuwd of er nog nieuws was... Er zal wel een goede reden voor zijn dan dat het topic weg is.
Sorry als het topic niet mag, eigelijk niet over nagedacht de zaak houd me gewoon vaak bezig vandaar dat ik dit topic opende
We zijn destijds benaderd door een Belgische krant met het verzoek de verwijzingen en de citaten te verwijderen i.v.m. auteursrecht. Dit waren er zoveel dat we ervoor gekozen hebben het topic te verplaatsen naar de prullenbak. Ook gezien het feit dat er ook al een aantal dagen niet meer was gereageerd. Een nieuw topic is wel toegestaan, maar dan zonder verwijzingen en citaten. Daarom heb ik de artikelen uit het eerste bericht verwijderd. Dank voor jullie begrip! Lotte
Ik was ook benieuwd of er al nieuws was en kon alleen dit topic vinden.. Weet iemand of er al wat nieuws is?
https://www.facebook.com/groups/114730191930600/ Mocht deze link niet mogen dan haal ik hem weer weg.