had vanmiddag een topic geplaatst bij het forum na de bevalling, wij lopen al vanaf dat onze kleine 3 weken oud is, van hot naar her, onze kleine huilde vanaf die tijd erg veel, het werd met de week erger, en de laatste weken is het alleen maar krijsen, ik voelde gewoon dat onze kleine pijn had, heel veel pijn. ben al verschillende keren bij ha geweest die ons iedere keer naar huis stuurde met de mededeling darmkrampen, ik geloofde dat niet omdat ik duidelijk verschil zag op de moment dat hij daadwerkelijk darmkrampen had, hij maakt dan fiets bewegingen, maar op het moment dat hij deed krijsen, overstrekte hij zich enorm en had op dat moment geen grip meer op hem, en was ontroostbaar, ook bij een osteopaat geweest die kwam met de mededeling dat onze kleine verborgen reflux heeft toen dacht ik eindelijk we weten wat onze kleine heeft, na het onderzoek van de osteopaat ging het een paar dagen goed met onze kleine jongen, maar toen begon het weer, met het cb over gehad die adviseerde friso comfort, dus dat gedaan maar geen vooruit gang, gisteren weer naar de ha, alles weer op tafel gelegd, en ja hoor daar kwam het weer darmkrampen, en daar konden we weer mee naar huis. die schreeuw buien had hij voornamelijk vlak na zijn fles, maar vanaf gisteren met zijn laatste fles, begon het al tijdens het geven van de fles, hij stopte dan met drinken en begon weer te krijsen, dan stopte hij weer en wilde dol graag drinken, maar na iedere slok krijste hij het weer uit van de pijn, vanmorgen dus weer het zelfde ik heb anderhalf uur over zijn fles gedaan, en toen was voor mij de maat vol, ik wil mij kleine man niet meer langer pijn laten leiden, dus s'morgens naar het cb gebeld, die vond het ook niet normaal,en zei dat ik naar de hap moest bellen, en zeggen dat hij eens heel goed onderzocht moet worden, en anders een door verwijzing. dus ik gebeld en mocht s'middags langs komen, eindelijk hadden we dokter die ons wel serieus nam, een aandachtig luisterde naar ons verhaal, hij kwam dus met de diagnose, dat hij ontzettend veel last heeft van zuur branden, hij heeft zelfs nog naar een kinderarts gebeld, toen heeft hij zantac uitgeschreven, een paar uur geleden heeft hij die gekregen, nou net na het krijgen van mijn fles, huilde hij niet wat een wonder, en hij heeft zelfs een half uur lang vrolijk op zijn dekentje liggen brabbelen. nu is mijn vraag dus wie heeft er ervaring met zantac en hoe lang moesten jullie dat blijven gebruiken? en hoe gaven jullie je kleine dit? onze kleine vind het echt walgelijk, en begon daarstraks bijna te kokhalzen. een heel verhaal he hihi....
Hallo Esther, een herkenbaar verhaal! Mijn zoontje heeft ook Zantac gebruikt voor verborgen reflux en het hielp prima. De krijspartijen verdwenen als sneeuw voor de zon. Hij is nu 15 maanden en sinds een maand gebruiken we geen Zantac meer. Wel eerder geprobeerd te stoppen maar toen ging het nog niet. En hij moest in het begin ook altijd kokhalzen ervan omdat hij het zo vies vond, maar na een tijdje wende hij eraan en slurpte het zo naar binnen. Succes en als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
owwww meis zo herkenbaar!!hier ook in eerste instantie niet serieus genomen met 4 maand ben ik naar de dokter gegaan en heb geeist dat ik naar de ka mocht!!en ja hoor idd ook reflux en zuur branden!!en ik wist t ik wist t....het was idd geen huilen maar echt KRIJSEN!!zo zielig.... ze heeft toen gelijk zantac gekregen en dat hielp ook meteen gelijk een heel ander meisje....en met 6 maand zijn we het steeds minder gaan geven en ze krijgt t nu helemaal niet meer!!ik zeg gewoon geven en je merkt zelf wel wanneer je kindje er aan toe is om het af te bouwen!!hier is het dus vrij snel dat is heel wisselend!! succes ermee en nu kan het echt genieten beginnen hoor!!