Ook getekend. Maar wisten jullie dat er laatst nog een rechtzaak is geweest tegen deze vereniging? Ze mogen gewoon blijven bestaan, omdat ze geen strafbare dingen doen. Plaatjes kijken van kindjes mag dus blijkbaar gewoon.. Walgelijk dit land, echt te zot voor woorden! :x
getekend. er is ook een hyves tegen deze partij. die heeft op hun hyves een lijst van veroordeeld pedofielen met hun woonplaats.
weet iemand wat de hyves is tegen deze partij. ik wil op alle manieren laten weten dat ik tegen ben maar via google op deze partij en het vinden van een pedoregister met schokkende teksten ben ik google al wel een beetje beu. dus iemand die juiste link zodat ik even kan laten weten dat ik er niet mee eens ben dat sex met kinderen maar normaal moet worden gevonden omdat er zieke mensen op aarde rondlopen!!!!!!
kijk dit is goed nieuws: Actie Henk Bres tegen pedovereniging Martijn geslaagd | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl een begin in ieder geval
Fijn dat het doel is gehaald maar men mag nog steeds de petitie tekenen om Rutte en de anderen echt te overtuigen dat zo´n walgelijke vereniging opgeheven moet worden!
Ja, ruim 41.000 handtekeningen opgehaald, binnen 15 dagen. Genoeg voor een burgerinitiatief. Eigenlijk te triest voor woorden dat zoiets nodig is...eigenlijk.
soooooorrrrry had ff niet duidelijk door gekregen via teletekst hoe het nou precies zat... de rechter kan de partij niet verbieden ik word echt kotsmisselijk op het moment...hoezo niet verbieden...zijn we o.a. alle zwemleraar drama's en kinderdagverblijf medewerkers alweer vergeten??? :x:x:x:x dit zijn ziekelijke gevaarlijke mensen die kinderen bewust beschadigen onder het mom dat ze ze uitdagen, en het willen...hoe horror willen ze het hebben hier... als ze niet tegen worden gehouden heb ik in nederland niks meer te zoeken..
nee sooorry ik had verkeerd gelezen kwam niet duidelijk over op teletekst ik begreep er iets anders uit daarom mijn reactie later had ik pas door dat dit juist daarom ging...
nou ik voel me zoo stom...kijk maar op rtl 4 als je niet weet dat bres juist degene is die de pedoclub wil stoppen begrijp je een beetje mijn vergissing
Ik ga eens kijken Zo staat het er Sprinters laatste keer aan de bak Bres krijgt pedoclub op Kameragenda Ik snap je vergissing inderdaad.
gadver ik wordt echt misselijk van die lui, moet je dit lezen: 'Verbod pedovereniging Martijn haalt weinig uit' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Lang leve de vrijheid van meningsuiting Ja, zo'n vereniging mogen ze wettelijk gezien oprichten, maar het blijft een strafbaar feit waar zij zich mee bezig houden. Getekend dus!
ook ik heb getekend ik vind het zowiso belachelijk dat zoiets bestaat zeg stelletje *&&^%$#@ zijn het van die vereneging BAH!
zet ze allemaal in alcatraz... geef ze wat te doen bijvoorbeeld een kwast in de handen...en haal ze uit de maatschappij...want ze zijn niet te genezen..helaas!!