Nee toch alweer zwanger???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door paars, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Na mijn ks kreeg ik pas na 10 maanden mn eerste eisprong weer en was daarmee ook meteen zwanger (geplant!)
    Na 4,5 maand is geloof ik niet echt goed voor de wond dus zou zsm de gyn bellen...

2. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    @lovelylonnes

Gefeliciteerd!! geniet er maar weer van..
    als ik deze week nog niet ongi word haal ik even een testje..
    maar ik wacht eerst nog heel even af.. ik ben al 2x normaal ongi geweest maar zoals voor de zwangerschap heel onregelmatig.. dus misschien word ik nog gewoon ongesteld.. en ja mocht ik dan toch wel zwanger zijn.. bel ik idd gelijk.. dit was niet bepaald geplant en het zou wel heel erg snel zijn.. maar ik zou het beslist niet erg vinden..

3. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Twee weken na je eisprong wordt je ongesteld

4. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam

Nee hoor, ik 8 a 9 dagen na m'n eisprong. En ik ben er zwanger mee geworden; duurde even maar goed.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Maar als je een week geleden sex had dan kan je nu nog niet testen hoor als je door die keer zwanger bent geworden. Stel je had precies je eisprong vorige week, dan duurt het nu alsnog ongeveer 7 dagen voor je ongi moet komen.

6. mirjamc

mirjamc Actief lid

6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik was alweer zwanger,toen mijn dochter nog maar 3 maanden was.Ik was aan de mini-pil,vanwege borstvoeding.Ik kwam er eigenlijk achter,doordat ik me weer 'anders' ging voelen.Toch maar een test gehaald,en ja,het was alweer raak.We schrokken natuurlijk wel,maar we waren ontzettend blij.
    Het kan dus makkelijk...zwanger worden zo snel na een bevalling;)
    Alleen was het niet echt handig,omdat ik net was begonnen met bloeddruk-medicatie en dat moest sneller opgehoogd worden.Ik heb van mezelf te hoge bloeddruk en daar kwamen we pas tijdens de zwangerschap van mijn dochter achter.Ik heb ook geen makkelijke zwangerschap gehad,dus ik was wel bang voor herhaling.Ook bekkeninstabiliteit gehad,dus die kregen voorlopig ook nog geen rust..
    Maar goed,het is allemaal goedgekomen.Ik heb nu een dochter van 1 jaar en 3 maanden en een zoontje van 3 maanden.Hij was 1,5 week te laat,en werd 3 dagen voor de 1e verjaardag van mijn dochter geboren.Dubbel feest dus!!:)

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ook ik kreeg te horen dat het beter voor mijn lijf was als ik toch minimaal een jaar zou wachten na de KZ.
    Mocht je wel zwanger zijn, zou ik idd wel zo snel mogelijk contact op nemen met een vk of gyn.
    Een keizersnee is een grote buikoperatie en zo snel weer zwanger brengt wel risico's met zich mee.

Maar los van dat alles; spannend hoor!!
    Wel leuk een tweede zo snel er achter aan!

8. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ach ja het komt uiteindelijk ook vast allemaal wel goed..
    testen zal inderdaad te vroeg zijn..
    maar wat ik dan nog steeds niet snap is dat ik wel veel buikpijn heb van die ongikrampen maar nog steeds niet ongi ben.. ja nu 3 dagen achterelkaar een heeeel klein beetje maar ik vind het ook meer afscheiding met een donkerrood kleurtje...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend paars... ik blijf het volgen...

10. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Hoi Paars,

Krampen hoeven niet altijd een voorbode te zijn voor een komende menstruatie. Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen enkele kramp in mijn buik na de innestelling. Nu ben ik weer zwanger en ik voelde vanaf de innestelling enorme krampen, pijnlijke krampen die bleven aanhouden tot in de 7de week volgens mij. Ik was ook erg bang dat ik alsnog ongesteld zou worden maar inmiddels ben ik al over de helft van de zwangerschap ;)

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben ook erg snel zwanger geworden (zie banner) ook al gaf ik bv. We hielden er stiekem al een beetje rekening mee want ik slikte al vitamines MET foliumzuur.
    Ik zal toch gaan testen zodra het kan omdat je dan misschien wel foliumzuur ed moet gaan gebruiken

12. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hoi napje

ik heb bij mn eerste zwangerschap ook deze krampen gehad.. alleen toen was ik er niet zo mee bezig en dacht ongesteld te worden..
    tot dat dat wel heel lang wegbleef en uiteidelijk maar een test gedaan.. en bleek zwanger te zijn... andere klachten merkte ik eigenlijk toen ook pas..
    wel last van mn darmen gehad.. gewoon wat rommelen en dat had ik dus vorige week ook:(

en omdat ik heel onregelmatig ben kan ik ook nog niet weten wanneer ik nou weer ongesteld zou moeten worden.. officieel als je 28 dagen rekent zou mijn menstruatie 11 juli zijn maar ik denk dat dat nu 2 weken later is.. en dat toen mijn eisprong is geweest omdat ik nu 3 dagen klein beetje bloed had en erg buikpijn.. (innesteling??) en dat ik dan aankomend weekend ongesteld zou moeten worden of niet haha:D;)

of mijn menstruatie blijft deze keer gewoon weg.. maar vraag me dan af waarvan dat zou moeten komen..

groetjes!!!

13. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    vandaag nog steeds geen ongi!
    ook geen bloed meer gezien.. wel met vlagen nog buikpijn..
    vind het zoo spannend weet gewoon echt niet meer wat ik ervan moet denken..

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    testen , testen , testen !! :)

15. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tja lijkt me simpel, gewoon ff testen!!!!!!! toch???????????

16. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Hmm, test nou maar gewoon. Zou ik wel doen iig.
    Dat uitstellen maakt t wel spannender, maar toch... Lijkt me prettiger te weten waar je aan toe bent toch?

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pff jij houd het lang vol om niet te testen
    haha
    ik had allang getest hoor ;)
    spannend!

18. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik ben ook superbenieuwd nu! :)

19. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb ook even meegelezen en ik vind het zó knap dat je nog niet getest hebt! Ik blijf in elk geval even meelezen :)

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik had ook al lang een test gedaan!! Kom op Paars, hou ons niet langer in spanning...

Deel Deze Pagina