Ik heb bij de Hema een mooie grijze wollen winterjas gekocht. HEMA - kind - kleding - jas Nou vroeg ik me af: zou zo'n jas mooi blijven? Zeker voor kinderen is een jas natuurlijk iets om in te mogen spelen. En er zal wel eens regen of sneeuw op komen. Heeft iemand hier ervaring met zo'n soort jas en of dat praktisch is voor een kind? Ik twijfel toch, en anders breng ik m terug.
Wat een leuke jas! Misschien deze houden voor 'net' een als ze buiten wil spelen koop je er een goedkope bij.
de jas is veel te leuk om terug te brengen..... ik heb em ook zien hangen, en als ik een meisje had gehad...... Maar dat doe ik Liam niet aan hahaha. Idd wat hierboven al gezegd wordt. 1 winterjas is toch eigenlijk te weinig...
Hej die jas....daar stond ik gister nog mee in mn handen van.....zal ik... Er zijn sprayen die je erop kan doen om de jas waterdicht en vuil afstotent te maken. Maar waar je die koopt..... Vind de 2 jassen (1 nette en een buitenspeel) ook wel een optie. Had ik bedacht bij mn jongste. Maar in de praktijk word het dan altijd....welke doet hij aan naar school? Want ik wil hem er netjes uit hebben zien op school maar hij speelt er ook buiten. (heb hem trouwens wel tijden lang met kapotte broeken naar school laten gaan want die kreeg ik niet aangesleept met dat gevoetbal van hem)
ik vind hem ook heel leuk en ik vind persoonlijk dat de hema wel een goeie kwaliteit heeft denk dat het raar worden wel wat mee valt