Net toen ik naar het toilet ging weer bloed verloren. Zondag ook gehad en toen was het alleen met afvegen, nu liep het er ook een beetje uit. Ik ben zo bang nu, vooral na de vorige keer. Dat wordt weer in spanning zitten...
Bedankt! Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Zij denkt ook dat het mis. Ik moet volgende week weer terug komen en dan weten we het zeker. Als het dan nog steeds zo klein is, is het foute boel. Hoop zo dat het nu wel goed zit. Of het kan er natuurlijk eerder uitkomen. Alles komt weer terug van de vorige miskraam, een maand geleden. Dacht er bijna niet meer aan en nu... Wordt een spannend weekje.
ik wens je heel veel sterkte toe. vanmorgen had ik een roze veegje ik in paniek de huisarts en verloskundige gebeld zolang er geen stolsels bij zaten was er niks aan de hand. en vanmiddag ging ik ff douchen en toen kwamen er hele grote stolsels uit en heb hevige buikpijn morgen belt de verloskundige me weer om te vragen hoe en wat en dan krijg ik maandag of dinsdag een echo om te kijken of alles goed schoon is van binnen ik wens iedereen sterkte die een mk hebben gehad ( dit is mijn 3de mk )
Dank je wel. Je 3e al, wat erg zeg! Heel veel sterkte! Hoever was je? Ik moet straks weer naar de verloskundige. Ik ben afgelopen vrijdag geweest en vermoed dat ik zondag de miskraam heb gekregen. Ik moest na een week terug komen om te kijken of het gegroeid zou zijn, maar nu ga ik er maar heen om te kijken of alles weg is. Vorige keer zijn de vliezen blijven zitten, maar toen was ik een week verder dan dat ik nu was. Nu heb ik het ook niet herkend, zoals de vorige keer.