Hoi meiden, Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd maar durf niet te testen Ik voel me namelijk helemaal niet zwanger dus heb zoiets van het zal toch wel weer niet raak zijn. normaal als ik ongi moet worden krijg ik wel al een paar dagen vantevoren pijn in mijn borsten en bruinverlies. Nu geen van alles. Net dacht ik in de winkel, ik zal wel ongi zijn geworden, voelde iets lopen maar dat was afscheiding Als ik nu negatief test is meteen mijn hele avond naar de knoppen. aan de andere kant ben ik ook wel nieuwschierig! he he, wat moet ik hier nu mee.... : Liefs Luna1
Ik zou morgenochtend gewoon een testje wagen! Ik had normaal ook altijd al wat bruinige afscheiding voor ik ongi moest worden. Toen het mijn NOD was en ik wel kramp had maar geen bloedverlies wat ik normaal wel altijd had wist ik het eigenlijk al zeker. Had verder helemaal geen klachten, die kwamen na 6 weken pas. Toch 2 dagen later een test gedaan en daaruit bleek dat ik zwangerwas. Het hoeft niet speciaal metohtendurine maarde kans dat je urine aan het eind van de dag toch teveel verdunt is is natuurlijk wel anwezig. Neem geen CB test maar 1 van de kruitvat ofzo deze zijn gevoeliger. Succes, laat je weten hoe het is afgelopen=
Maar als je zwanger bent moet je toch ook wel iets voelen. al is het maar een beetje misselijk of pijn in de borsten.Ik heb echt helemaal nergens last van. Thanks alvast voor jullie berichtjes...
Hoi Essie, thanks voor de tip. Ik heb er een van mate care liggen. Bah, ik ben al zo vaak teleurgesteld en nu durf ik gewoon geen test te doen... Ikraap de moed een dezer dagen wel bij elkaar...
Nee je hoeft absoluut niets te voelen in het begin! Had echtwerkelijk nergens last van van alle 3 mijn zwangerschappen. Elke keer pas zo rond de 6 weken. Hoeveelste dag van je cyclus is het want ik zi edat je cycussen van 28 en 31 dagen hebt.
Nou, dan blijf ik toch nog even in spanning. Het is de 32e dag. Ik ga maar steeds van het gemiddelde uit. Ik denk dat ik met mezelf afspreek dat ik maandag test...
Nee hoor, ik ken genoeg meiden die niks voelden... Spannend voor je! Heb je geen ovutest in huis? Dit slaan meestal ook positief uit als je zwanger bent. En als hij negatief is, dan zou het nog kunnen dat je zwanger bent... Dus dan kun je nog hoop houden en heb je niet meteen een baalavond.
dan officieel 1 dag overtijd, spannend. Je moet altijd van de langste uitgaan. Je zou gewoon morgenochtend kunnen testen hoor! Weet je wat het is, door de spanning kan je lichaam je menstruatie uitstellen. Ik durfde ook steeds niet maar je hebt dan wel zekerheid. Gewoon doen dus!
Hoi caro, bedankt voor je bericht. Helaas heb ik er geen in huis. Wel een zw test. Ik test over een paar dagen, lijkt me verstandig.
Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind... Ben benieuwd.... we horen het gewoon wanneer je er aan toe bent
Hier nog niet ongi, wel veel afscheiding en iets gevoelligere borsten. Ik zal wel gewoon ongesteld worden. Ik heb verder nergens last van.
haha, ben zooooo bang dat hij negatief is. Moet vanavond naar een verjaardag van vriendin met een zoontje dus als hij nega is zit ik de hele avond met een lang gezicht! Jij gefeliciteerd!
Ja dat is natuurlijk ook weer zo, die vriendin zei net ook al, ik zou het wel speciaal vinden als je er op mijn verjaardag achter komt....
Luna, je maakt het wel spannend! Klinkt hoopvol hoor... Je hoeft echt geen symptomen te hebben, zeker niet zo vroeg al.