dames ik heb effe een stomme vraagje, ik zit hier met een ovutest voor me, die licht positief is...heb namelijk geen zw testen in huis en ben ook niet van plan ze nog te gaan kopen (long story en portemmenee haha) maar goed nu is het dus zo dat hij gister helemaal blanco was, nu zie ik er een lichte tweede streepje bijkomen...nou ben ik misschien raar bezig..maar zou dit eventueel ook een zw kunnen betekenen? het is omdat ik dus alleen maar bij ovutesten licht streepje erbij krijg als ik een naderende eisprong heb..anders niet _________________
Ik denk het wel. Normaal meet een ovutest LH in je urine. Waarschijnlijk doordat je dan HCG hebt dat dat lichter kleurt? Weet het ook niet zeker hoor.
ooh bibi, denk niet dat ik ga testen..dan maar zo omdat ik toch wel die ongigevoel heb..dus voorlopig geen test haha
Hihi ongigevoel kan heel goed hoor bij zwangerschap....dat weet je toch nog wel Is moeilijk terug te halen he hoe t nou ook alweer voelde Ik hoop dat we het weer snel mogen ervaren!
Een ovutest kan idd positief kleuren bij een zwangerschap, maar dan moet hij eigelijk positief zijn en dus geen licht tweede streepje want dat is niet positief.bij mij werkt de truc met ovutesten niet en ben toch echt zwanger. Succes meid! Liefs daantje
nou ik weet niet meer wat ik wel of niet voelde bij mijn eerste zwangerschap, ik weet wel dat dit gevoel dat ik nu heb...zo bij mij liesen lijkt op ongi. het is zo een gevoel dat het wil komen, maar het kan niet doorkomen ofzo, had ik trouwens vorige maand ook, toen was ik zeker 7 dagen overtijd en dacht ook zwanger te zijn, opeens kwam die ongi.. snap je nu waarom ik niet wil testen?
oke thanks, dat is idd ook wat ik las..dat hij echt donker moet zijn, mag ik vragen hij jij ook ovutesten gebruikt? bleef hij licht?
Yep ik snap je...kost kapitalen al die testen :x Ik hoop echt dat je er nog maar eentje hoeft te kopen
zie mijn album. zo ziet een ovutest eruit als je zwanger bent. dus echt positieve ovu testen. of binnen 2 dagen vet posi.
Hallo Vrijheid, Hier ook lichte ovulatietest en toch echt zwanger en positieve zwangerschapstest hoor!
ik heb ook een foto in mijn album geplaatst van hoe een posi ovutest eruit moet zien bij zwangerschap ( maar als je 4 weken zwanger bent zal die wel lichter zijn, deze is van 5,5 week)