Naatje30, als het echt waar blijkt te zijn ga ik een enorm vreugdedansje doen wil je niet weten. @Danip, thanx!
Weet niet of het door de spanning komt , maar voel nu al de hele tijd kramp in mijn onderbuik. Nog een extra reden om terughoudend te zijn dus...
is dit geen test van een digitale van clearbleu want die dingen steekje er in en dan komt er zwanger of niet zwanger te staan als dat daar niet van is gefeliciteerd
Nee, in de gebruiksaanwijzing stond: doe het staafje in een bekertje urine of hou het 3 sec onder de straal. Dan dop erop en wachten tot lijn ( of niet) verschijnt. Thanx
het lijkt er wel op he? Nu vallen ook veel dingen op hun plek: mijn op hol geslagen hartslag, warm en koud tegelijk, vreetbuien enifn teveel om op te noemen. @ Elvira, kan het niet genoeg benadrukken: ik ben nog voorzichtig. Heb het te vaak mis zien gaan bij anderen en dat zou gewoon to much zijn om te dragen.
Het lijkt mij ook een positieve test! Dus voorzichtig gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen dat je morgen ook goed bericht krijgt
Ik ga voor je duimen smoeltje! wel lekker slapen vanacht he?! dan is het sneller morgen.. Succes! Liefs Maaike
Superrrrrrrrrrrr!Ik ga blaren op mijn vingers voor je duimen dat alles okay is!Geweldig, ben blij voor je!
Ben heeeeel benieuwd wat er in t zh gezegd wordt vandaag, want volgens mij is die ook hartstikke positief!
Hey Smoeltje, Hoe was het in het ziekenhuis? Al meer nieuws? De test is positief! Alvast gefeliciteerd....