Smoeltje, wat een bijzonder verhaal.Ik krijg er gewoon een krop in m'n keel van! Ik wil jullie van harte proficiat wensen met dit wondertje! Heel veel liefs, Lucia
Smoeltje, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met dit mooie wonder...jou verhaal geeft ons weer moed! Heb je de kamer al rond gedanst?
Woooow wat geweldig voor jullie! Wat een wonder! Ik pink even een traantje voor je weg, wat een ontroerend verhaal!
Oh waaauww! Wat goed zeg! Echt alvast van harte gefeliciteerd! en geniet er lekker van, eindelijk is het voor jullie zover.. jullie ukje is in de maak!
Wow echt een wonder! Ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen! gefeliciteerd voor jou en je man!
Lieve meiden, allemaal heel heel erg bedankt voor jullie lieve ontroerende berichtjes. En klinkt misschien heel gek, maar wou dat ik jullie allemaal mee kon nemen in die roze wolk. Hup allemaal zwanger! Naatje30 ik heb wel in de auto gedanst haha.
Joehoe! Gefeliciteerd! Nog een oktobermama erbij! Volgens mij is het koude weer goed geweest voor de vruchtbaarheid.... Wat een verhaal..... Heb er tranen van in mijn ogen...Ik zal voor je duimen dat het allemaal voorspoedig mag blijven gaan. Het is je van harte gegunt!