Hey meiden Ik heb sinds 12 jan van binnen bloed van binnen wat er elke keer niet uit komt.. Ik heb met 6+2 een echo gehad en een kloppend hartje gezien.. Ben nu inmiddels 7+3 en heb het nog steeds.. Afgelopen dinsdag had ik bruin rood met afvegen en vanmorgen weer bruin met afvegen.. Afgelopen zondag vk aan de lijn gehad en ze zei dat ze denkt aan bloedvaatjes in de vagina wand omdat het van binnen is maar nu di en vandaag dus wel met afvegen.. Ik word er zo gek van ik heb het nu al even en ik ben er echt even klaar mee! Ken ook echt helemaal niet genieten zo en vind het zo raar allemaal.. Weet ook niet meer wat ik moet denken!
Ik heb dat in het begin van de zwangerschap ook gehad. Er zat een bloeding in de baarmoeder, dus ik verloor steeds wat bruin (oud) bloed. Toen ineens heel veel rood bloed en toen was het over. Wel een paar weken later nog een keer wat bruin bloed gehad, maar dat kwam weer door een vaatje wat geknapt was of zoiets. Heel veel vervelend idd, dus ik duim dat het bij jou ook snel stopt zodat je lekker kan gaan genieten!
ik.heb sinds gister ongveer t zelfde maar k had t na ontlasting im sorry ... en nu elke keer als k een stukje wc papier naar binnen druk heb k een een beetje bruin bloed gister onderzocht na de gebeurtenis maar de echo zag er goed uit hartje klopte naar behoren 7+2 dagen .. vind t echt een rot en eng gevoel kan er okk egt nu niet van genieten nee.. helemaal hoe me borsten opeens minder gespannen zijn