Hoeveel uur mag een baby van 8 weken 's nachts achter elkaar slapen? Als ik Bart niet wakker maak, slaapt hij wel 9 uur aan 1 stuk door. Ik durf hem eigenlijk niet langer dan een uur of 7 te laten slapen. Kan ik hem gewoon laten slapen of moet ik hem wakker maken?
Ja hoor, kan prima. Mijn zoontje sliep vanaf week 6 minstens 8 uur achter elkaar. Hangt geloof ik ook van het gewicht af. Vanaf geloof ik 5 kg mogen ze langer doorslapen.
Ik laat Dylan ook gewoon slapen.... Bij mij is het ook zo dat het geen zin heeft om Dylan wakker te maken voor een voeding, of het moet het echt te gortig worden....... en mag ik vragen waarom het gewicht daar een rol in zou spelen?
Ik liet Amy ook gewoon slapen hoor. Ze sliep al vrij snel door denk met 3-4 weken al en dan z'n 9 uurtjes. Ik lette erop dat ze alert was en goed wakker enzo. Geniet ervan zou ik zeggen, ook goed voor jou nachtrust.
als hij alert wakker wordt is er niets aan de hand. Fae sliep ook al vrij snel (6 weken) van 20.00 tot smorgens 7 . Heerlijk
Ik las ergens dat je je kind een uur per pond mocht laten doorslapen maar dat is volgens mij wel vanaf een bepaald gewicht (5 kg?)
ik zou hem lekker laten slapen, hebben wij ook altijd gedaan, wij hadden zoiets van als ze honger heeft wordt ze wel wakker, en ze dronk overdag gewoon erg goed.
Dat heeft geloof ik met bloedsuikerspiegel te maken. Onder de 5 kg daalt het na 6 uur zonder voeding.
Bart is nu 13 pond, dus zou hij 13 uur mogen slapen. Als hem dat lukt dan hang ik de vlag uit! Maar ik ga hem lekker laten slapen, bedankt voor jullie antwoorden!