Vraagje aan ervaringsdeskundigen, aan alle mama's die kindjes hebben die met een speelgoedkeuken spelen: Wat is de leukste speelgoedkeuken? Graag heb ik een enigszins mooie, omdat het een plekje zal krijgen in de woonkamer. Hout zou helemaal perfect zijn. Maar ik weet ook dat er uiteindelijk met pannen gesmeten gaat worden door de ukkies en ze 'lomp' kunnen spelen. Dus degelijk is sowieso een voorwaarde. Suggesties; welke/ waar kopen? Fotootje?
Wij hadden deze destijds: Houten Santoys Combi Keuken Erg goed bevallen en dochter van nu 9 heeft er erg leuk mee gespeeld. Als we iets kwijt waren lag het in de magnetron of de wasmachine Neemt relatief wel meer ruimte in beslag, omdat hij tweezijdig is moet je hem overdwars op een muur zetten zeg maar. Nu alweer jaren geleden verkocht, dus zoontje van 9 maanden mag het voorlopig met wat losse pannetjes doen, als hij wel behoefte heeft aan een keukentje wordt het die van IKEA, komt dan toch in de speelkelder te staan, en vindt hem gewoon leuk.
Ik vind deze helemaal geweldig: Kinderkeuken van oud of nieuw steigerhout (17620151221) | Kinderspeelmeubels | JORG`S Houten Meubelen Maar mijn kinderen zijn inmiddels al te oud voor een speelkeuken . Wij hadden destijds het keukentje van de ikea en daar waren we ook erg blij mee.
Wij hebben het Janod keukentje. Ik vind het prettig dat hij niet zo enorm veel ruimte in neemt. Daardoor lekker veel speelruimte over voor ook andere dingen. Kwaliteit is super goed, staat nu al 3 jaar en onze kids zijn ook lang niet altijd zo voorzichtig..toch ziet hij eruit als nieuw! En hij ziet er ook erg leuk uit, zijn verschillende kleuren van. Ik vind die stijgerhouten keukentjes wel mooi maar ook enorm prijzig! Zonde eigenlijk, je kunt van dat geld dan nog zoveel ander speelgoed kopen als je bedenkt dat die van Janod (90) of van Jorg (245) dan bespaar je al 155 euro.
Ik heb ook stad en land afgezocht naar het perfecte houten keukentje, maar vond ze of veel te duur of veel te onpraktisch of veel te lelijk. Uiteindelijk is het toch die van de Ikea geworden, omdat die het beste aansloot bij mijn wensen. Ik ben nog wel van plan 'm een beetje te pimpen zodat het een eigen karakter krijgt en niet het standaard keukentje dat in elke woonkamer staat 😊
Wauw, deze is echt geweldig! Hier helaas ook te oud... Wij hadden de ikea keuken en een keuken van kidicraft
Wij hadden ook die van de Ikea. Degelijk en vond hem prima in de woonkamer passen. Je kan hem ook oppimpen naar je smaak.
Uiteindelijk toch Ikea. Als ik een andere leuke tegenkwam vond ik hem veeeeeel te duur, en die van Ikea is gemakkelijk te personaliseren.
Wij hebben deze van Kidkraft Was niet heel goedkoop maar gaat nu al langer mee (4jaar) dan het goedkopere plastic keukentje wat we ervoor hadden. Word hier vrijwel dagelijks gebruikt door onze 2 meiden en dan gebeurt het ook dat de pannen door de kamer vliegen.
Hier dezelfde van Kidkraft als bailief alleen in het rood. Ze zijn ook af en toe wel op marktplaats te krijgen.
Ik vind het ikea-keukentje een van de mooiste keukentjes die ik heb gezien. Hij staat hier dan ook midden in de woonkamer en er wordt veel mee gespeeld. Top-koop
Ikea keukentje en gepimpt met plakfolie voordat ik het in elkaar heb gezet. Dus de achterwandjes en plankjes heb ik zo gezelliger gemaakt. Aan de zijkant heb ik krijtbordfolie geplakt. Aan de andere zijkant heb ik handdoekhaakjes geplakt en boven het keukentje heb ik batterijspotjes gemonteerd. Dat laatste wad geen succes. Die werden er zo afgesloopt
Superleuk gepimpt heb je dat met het plakfolie! Nuttige inspiratie voor mij, thanks! En ook voor de andere fijne reacties: bedankt!
ik had eerst een plastic klein keukentje.. dagelijks speelden ze ermee toen kocht ik die van Ikea, als er 2 keer mee gespeeld is is het veel
Hier hebben we het ikea keukentje, maar dan opgepimpt. De kinderen spelen er al jaren letterlijk elke dag mee. Wij zijn er dus heel tevreden over.