Zwangerschapstesten die over zijn opsturen naar leden

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ProudMom28, Oct 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Weetje wat mij te binnen schoot ohw als het niks is verwijder deze topic dan maar hoor!

Maar er zijn vrouwen die een test kopen met meerdere testen erin, als daar zwanger uitkomt en de vrouwen hebben ze over mischien is het een idee ze te doneren naar andere leden (de testen zijn erg duur) en er zijn gewoon veel mensen met een minder groot budget. je betaald dan natuurlijk wel de postzegel/s. mischien kunnen wel elkaar zo helpen?

Het is maar een idee natuurlijk.

Groetjes Wilma

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ik vind t een goed idee! Voor de minder rijken onder ons is t ook een heel goed idee de 2 voor 4,99 kv testen te kopen. Zijn hartstikke goed!

3. Regina78

Regina78 Lid

Sep 6, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of testen bestellen via marktplaats: vanaf iets van 30 cent per stuk geloof ik. Scheelt een hoop met die dure testen! Ik heb er in ieder geval goede ervaring mee.

4. lilly11

lilly11 Actief lid

Aug 12, 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey Wilma,

Goed idee van je zeg. Ik weet zeker dat er nu meiden zijn die dit lezen en zo'n testen niet meer nodig hebben en anderen er nog mega blij mee kunnen maken??

Groetjes Lilly

5. ProudMom28

Ja idd dat is ook helemaal zo.

Bedankt voor jullie reaktie en ik ben blij dat het niet zo'n slecht idee is ;)

Mischien kunnen we anderen helpen op deze manier.

6. ProudMom28

Ahhh thanks lieve lilly ;) ga je nu even een pb sturen hihi

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Goed idee van je zeg !!