dames ligt het aan mij? of aan de regenkappen zelf? ik heb de bugaboo donkey met bijbehorende regenkappen/ regenhoezen. ik heb al op youtube gekeken naar het filmpje hoe te bevestigen. Goed de naden over de kap heen op het goede punt enz. Maar nog krijg ik hem niet om het voetengedeelte heen. Lijkt net of hij te strak zit. Laat dus nu altijd de onderkant maar los eroverheen maar met harde wind waait het wat op en het zit slordig en er niet goed omheen. Wat doe ik verkeerd? ik vind het echt een superwagen maar de regenkappen vind ik waardeloos hierdoor. iemand tips adviezen?
De Bugaboo regenhoezen staan er geloof ik wel een beetje bekend om dat ze vaak aan de strakke kant zijn. Ik moet er ook wel behoorlijk kracht voor zetten, maar dan krijg ik hem erom. Vind het wel irritant. Ik heb geen instructies bekeken maar doe eerst de bovenkant om de witte klem en de kap heen, dan flink strak trekken, dan de eerste hoek beneden bij de voetjes, en dan met 2 handen kracht zetten dan krijg ik het laatste hoekje beneden erom. Maar als jij hem er zelfs met kracht niet om krijgt, zou ik contact opnemen met Bugaboo of de winkel waar je hem gekocht hebt. Het kan zijn dat die van jou net een cm te strak genaaid is waardoor het gewoon niet kan, dan moeten ze maar een nieuwe leveren toch?
meiddd ik zit met t zelfde probleem. krijg het ook niet voor elkaar. sons spreek ik zelfs moeders op straat aan om te vragen hoe ze het hebben gedaan. ik ga terug naar de winkel
oke ligt niet aan mij dus haha. Ik doe ook eerst om de bovenste witte klem. Hebben jullie de kap (zonnekap of hoe je die ook noemt) wel gewoon 1 deel uitgeklapt? of hebben jullie de kap helemaal naar achteren? want ik heb de kap dus wel 1 deel uitgeklapt (niet helemaal want dan ziet mijn kindje niks) Ik zet wel kracht maar durf niet al te veel eraan te trekken bang dat hij stuk gaat. Ik krijg ze er beide niet om dus zel wellicht niet beide te strak gemaakt zijn vermoed ik. Toch nog eens proberen te puzzelen.