Snappen jullie mijn kaartje een beetje?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Anonima257, Jun 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Hi meiden!

Ik word zelf niet veel wijzer van mijn kaartje! Duidelijk m'n eisprong gevonden, maar mijn temp daalde sinds zondag en blijf nu al 3 dagen hetzelfde.... Maandag mijn NOD. Kan het nog alle kanten op of is dit gewoon alvast een aankondiging van mijn menstruatie?

Attached Files:

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik kan niet zo veel over je kaartje zeggen, want je bent laat begonnen met tempen in je cyclus en hebt weinig meetpunten (ook na je vermeende eisprong weinig meetpunten) En de waardes die hoog zijn na je eisprong, dat zijn open bolletjes, dus misschien wel niet zo betrouwbaar. Heb je daar op afwijkende tijd getempt?
    Voor mij is dat al met al te weinig houvast om conclusies aan je kaartje te verbinden.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,088
    15,646
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik eerlijk ben zie ik nog geen eisprong in je kaartje.
    Dat je een posi ovu had wil helaas niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk gaat springen.
    Tempen daarentegen geeft meer duidelijkt omtrent wel of niet springen.

Ik zou het nog even aankijken en nu wel elke dag gaan tempen e op hetzelfde tijdstip zodat er nog een betrouwbaar deel van je kaart af te lezen is.

4. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Ik heb idd met schoolkamp op mijn werk 2 dagen niet getempt en 1 dag op afwijkend tijdstip. Verder zijn alle temperaturen van iedere dag 6.30.....

Nou ik hoop dan maar dat ik een eisprong heb gehad.... 😳😳 Zie je hem ook niet op zondag 14 juni?

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik twijfel ook. Je hebt weinig meetpunten aan het begin van je kaartje om je basale lichaamstemperatuur af te lezen en daardoor ook met zekerheid te zeggen dat je een ovulatie hebt gehad.

6. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Dit is nu de 2e keer dat ik temp. De vorige ronde was mijn basale temperatuur 36.1 tijdens menstruatie en daarna ging deze steeds meer omhoog vanaf cd 8. Nu weet ik niet of dat iedere maand anders is omdat ik natuurlijk net pas begonnen ben. We gaan het maandag zien, dan is mijn NOD! In ieder geval bedankt voor jullie eerlijkheid!!

Share This Page