Ha allemaal, Mijn neef en zijn vrouw hebben zojuist een zoontje gekregen! Ze wonen in Australie en ze komen eens per 2-3 jaar naar Nederland. Mijn oom en tante, de opa en oma dus, wonen hier in Nederland en geven vanavond een feestje. Ik zou graag een leuk kadootje voor ze (mijn oom en tante) meenemen, maar ik weet niet zo goed wat! Ze gaan hun kleinkind amper zien dus daar moet het kadootje op aangepast zijn. Ze hebben al een webcam om mee te chatten.. En veel meer kan ik eigenlijk niet verzinnen. Iemand een idee? Alvast bedankt!
Het boek opa en oma vertel eens. Hierin kunnen ze schrijven over hun jeugd en hun leven en het daarna opsturen naar de baby voor later.
Een mooie foto van de baby in een lijst of op canvas? Een fotoboek die je online kan maken Een fotolijstje waar je meerdere fotos on kan doen?
Ja! Een mooie lijst voor foto van baby. Staat er niet toevallig al een foto op facebook ?? Dan die uitprinten en inlijsten!
Een kadobon waarmee ze spullen/ cadeautjes kunnen versturen naar hun kleinkind , dit is vrij prijzig altijd. Je kan dat normaal niet zomaar kopen bij een vervoerder maar Misschien is er een kleiner logistiek bedrijf bij je in de buurt waarmee je dit kan organiseren ?
Ik zag zojuist knuffeltjes waar je een foto in kon doen en tekst in kon spreken. Dacht meteen aan dit topic! Leuk als je opa en oma niet vaak ziet, knuffeltjes van opa en oma met een ingezongen liedje of ingesproken gedichtje!