Ik gok dat vrijdag mijn nod is.. De test van maandag en vandaag zijn volgens mij het zelfde gebleven. Pff blijf piekeren morgen maar weer 1 doen.
Ik zie wel een streepje hoor. Weliswaar heel licht, maar je zit ook nog voor je nod! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! En ik hoop dat je testjes mooi op blijven lopen!
Dankjewel 😊 de streep is in het echt ook heel duidelijk roze. Had m alleen al wat donkerder verwacht/gehoopt.
Ik zie wel wat, maar is hij al opgedroogd of niet? Ben ik dan de enige die een beetje twijfelt aan de oploop na 2 dagen. Want die zie ik niet namelijk. Ik hoop voor je dat hij nog donkerder gaat opdrogen dan. Maar in mijn ogen ziet dit er niet heel gunstig uit helaas.
Klopt! De rechtse is van vandaag nog niet helemaal opgedroogd. Naja t is gewoon afwachten 😊 kan nog alle kanten op
Dat sowieso. En je bent nog vroeg! En even goed laten drogen en dan nog eens vergelijken, vermoed dat 'ie dan toch iets duidelijker zal zijn
Hmmm, ik vind het echt te weinig verschil voor 2 dagen. Sterker nog, ik zie geen verschil maar misschien ligt het aan mijn ogen? Maar hij zou nu dan toch wel al donkerder moeten zijn. Ik hoop voor je dat hij alsnog gaat oplopen maar ik vind dit er niet gunstig uit zien.
Mn nod is vrijdag pas. En bij mn dochter ook geen knaller gehad. Dus nu nog zeker een positief gevoel. Kan nog alle kanten op
Ik hoop het voor je meis! Op zich is zo'n streepje ook niet erg als je nog voor je NOD zit maar het gaat me er meer om dat er 2 dagen verschil zit tussen je testen en ze lijken hetzelfde.
Ik sluit me even bij Loetje aan maar ja ook ik ben een hele slechte tuurder als het daar om gaat. Er is in ieder geval iets aan de hand daar binnen en ik duim dat je een mooie zwangerschap mag hebben
Vind het ook niet heel veel verschil voor twee dagen.. Wel heb ik vaker gezien dat testjes na NOD pas echt goed op gaan lopen. En misschien wat minder geconcentreerde urine vandaag? De volgende test zou wel duidelijker moeten zijn. Ik duim voor je!!!