Goh... ik dacht dat ik er deze zwangerschap wat nuchterder in zou staan en me niet meer gek zou laten maken door verhalen over miskramen en dergelijke... ik heb het nog geen week volgehouden en het komt ineens volop opzetten Heb overigens (zo goed als) geen bloedverlies, wel een hele laagzittende baarmoedermond. Kan dat te maken hebben met het feit dat de vorige zwangerschap nog maar zo kort geleden is, is het een slecht teken of is het juist normaal? *Zucht, daar gaan we weer * Edit mod: je onderwerp aangepast. Deze in het vervolg graag duidelijk maken.
Meid, bij iedereen is het weer anders. Probeer te vertrouwen op je lichaam. Tuurlijkm ag je je zorgen maken, maar denk vooral dat het gewoon goed mag gaan. Je lichaam heeft het al eens eerder meegemaakt en toen ging het ook goed, waarom nu dan niet? Elke keer is anders..
Ik dacht hetzelfde, ik maak me niet druk mijn lichaam weet wat het moet doen, maar na een korte tijd maakte ik me druk om alles... Ik ben nog altijd weg onzeker... Ik denk ook wel dat het bij de eerste 12-13 weken hoort.. Je wilt graag een kindje en als je dan zwanger bent wil je het ook bij je houden ook... Het is meteen een deel van jezelf... Maar we moeten proberen het positief te zien... En genieten van elk moment... Suc6 met je zwangerschap... Groetjes Catheleine
kan me wel iets voorstellen bij je gevoel, ik ben zwanger voor de eerste keer dus heb het nog nooit meegemaakt, 26 november moet ik (pas) voor de eerste echo en ik loop me echt steeds af te vragen of het allemaal wel goed zal gaan. tja weinig geduld zeker?
Dat heb ik dus ook gehad amberdroopy. Onzekerheid in de eerste paar weken. Voor ons is het ook pas de eerste, dus heb ook nog niet overal zoveel verstand van. Ik heb in de 9de week ook erge bloedverlies gehad, dus de vk en ik dachten allebei even aan een miskraam, dus is ze langsgekomen, en ze wilde graag weten of ze nog een hartje hoorde kloppen, wat ook gelukkig het geval was. Hoop dat alles goed gaat met jullie, veel sterkte! Groetjes Xena
Thanks. heb jij al wel een eerste echo gehad zeker? daar ben ik ook zo benieuwd naar. ook een stukje meer zekerheid denk ik.
Ik heb al 2 echo's gehad. Allebei termijn-echo's. op de eerste was ik 6 weken en 2 dagen (die staat ook in me album) en de tweede was 8 weken en 5 dagen. En ik kan morgen ook al bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo
O nee he Phemme, slaat het toch weer toe, die onzekerheid? Erg is het he, waarom kun je nog geen echoapparaten huren voor een leuke prijs?! Net als de angelsound, maar dan gewoon een echoapparaat haha! Ik had ook een laaghangende baarmoedermond, ik dacht zelfs te voelen dat ie open stond... Dat was zo'n twee weken geleden, sindsdien niet meer gevoeld want ik word er naar van, je zit gewoon aan je ingewanden te frutten. Ik word er net zo misselijk van als dat ik aan mijn lever zou voelen. Maar goed, zo'n lage baarmoedermond zegt dus ook niets!
Ja hoor, aan je ingewanden frutten Komt vast van een eerdere zwangerschap. Wanneer krijg je weer een echo? @Catehlijne, zo is het maar net, je wilt het gewoon meteen niet meer afstaan Jij ook succes en lekker genieten! @Xena, was er al een kloppend hartje te zien met ruim 6 weken? Heb met opzet mn eerste echo 'pas' bij 7 weken gepland omdat ik bang was dat er anders niks te zien zou zijn...
@Xena, was er al een kloppend hartje te zien met ruim 6 weken? Heb met opzet mn eerste echo 'pas' bij 7 weken gepland omdat ik bang was dat er anders niks te zien zou zijn... Ja hoor, we hebben het hartje zien kloppen met 6 weken
oh dus je kan met 6 weken ook al een echo laten maken? toen ik de verloskundige belde voor de eerste afspraak zei ze dat ik voor de week erna een afspraak moest maken voor de echo, dat is dus pas 26 november (ja ik weet het ik heb echt geen geduld hahaha)
Jij weet nu toch hoever je ongeveer bent, zo te zien aan je banner? Bij mij was het niet zeker, daarom kregen we ook 2x een termijn-echo