Hallo, ik ben bijna 35 weken zwanger een ik heb nog nooit last gehad van oefenweeen of dat soort dingen. Mijn baarmoedermond is altijd erg goed te voelen geweest tot vandaag. Ik stond onder de douche en voelde niks meer. Betekend dit dat de bevalling zo op komst is of dat er een beginnende ontsluiting kan volgen? groetjes Kim Bloem
Tja nieuwsgierig als ik ben heb ik ook al meerdere malen gevoeld tijdens douchen. Voel helemaal geen baarmoeder mond. tuutje met kuiltje wat ik altijd voelde is er niet meer. Zal dat betekenen dat de mond nog hoog verborgen is...? geen flauw idee...
Wat hoor je te voelen dan? Ik heb nog nooit gevoeld.. maar heb ook de hele tijd last van oefenweëen..
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat je baarmoedermond idd aan het verstrijken is, dus zachter wordt en dat je 'm daarom minder goed voelt. Dus helemaal normaal, alleen zegt het niks over of het dan ook snel op gang komt. Pas je wel een beetje op qua hygiene en zo? Als je eenmaal ontsluiting hebt (en misschien heb je dat al) dan breng je met je vingers bacterien naar binnen en dat wil je niet. Steriele handschoentjes verkopen ze geloof ik wel bij het kruidvat oid. Bij mijn laatste afspraak bij de vlos was ik 1 cm, 50% verweekt en stadium -3/-2 (jippie! 1 cm kado!), dus ik hoop voor ons allebei dat we snel mogen bevallen!