Even kort om je een hart onder de riem te steken .. Ik had precies hetzelfde als jij! Ook veel bloed en stolsels, kramp erbij en vage echo met alleen een holte. Testen werden ook wat lichter en daarna knal. Bij mij bleek het, twee weken later, tijdens de echo ook een tweeling te zijn geweest waarbij het heeel vroeg mis was gegaan, want hartje klopte toen stevig en hij was goes gegroeid! Ik duim dus voor je!
Oh echt sallie ? Wauw zeg. Mooi maar verdrietig tegelijk. Ik weet dat ik eigenlijk niet meer moet testen. Maar kon het niet laten. Deze is met derde plasje van vandaag na een paar koppen koffie.
Wat apart dat de 1e die je testte heel licht werd, nu zijn ze alleen nog maar donker. Ik hoop echt voor je dat het er nog zit.
Einde van de week gaan we Clear Blue doen en volgende week mag ik de verloskundige weer bellen voor een echo. Mits de testen dan nog positief zijn
Jeetje Isa wat een rollercoaster! Het lijkt er toch echt op dat het hcg toeneemt ipv af. Fingers crossed!
Spannend, en wat een knaltest! Ja op zich was ik toen niet verdrietig, hoe vreemd dat ook klinkt. Ik ging uit van een miskraam en bleek goed zwanger, dus was toen alleen maar heel blij! Succes hoor, ik denk dat Clear Blue ook minimaal wel 2-3 zal zeggen....
Haha nee. Ik moet echt geduld hebben. Vorige week was er niks op de echo behalve een holte. Eind volgende week zou ik dan rond de 8 weken zijn... Dus ben benieuwd 😋
ik heb hevig bloedverlies gehad bij mijn eerste rond 12 weken en hij is nu een gezonde kerel van bijna 6 jaar. Ze zeggen soms dat een test lichter kan tonen als je veel gedronken hebt en nu zo'n hevige testen misschien ben je nog zwanger. er zijn mensen die bloedverliezen tijdens de zwangerschap en zelfs iedere maand dus er is nog hoop
Hier echt precies hetzelfde verhaal. Moet van de verloskundige vrijdag weer testen als hij dan nog positief is, krijg ik een echo. Dat vreselijke wachten duurt zo lang...
Wat spannend voor je IsaB. Hopelijk is het blijven plakken en mag je toch een wondertje verwachten. Ik duim hard voor je.