Ik moet ook wachten tot vrijdag en mag dan binnen een week langskomen. Hoop zo dat alles er nog zit. Voor jou natuurlijk ook. Hoe bijzonder dat dit zo tegelijk gebeurt.
@dpbovenkamp; de eerste had een open ruggetje en open schedeltje en dat was zijn eigen aanlegfout zeiden de artsen. De 2e had een hypoplastisch linkerhart afwijking en dat was ook zijn eigen aanlegfout. Zo frusterend dat je niks de schuld kan geven, maar ook wel fijn om te weten dat je niks fout doet.
Ongelooflijk zeg... Wat verschrikkelijk voor jullie! Maar inderdaad, wel "geruststellend" dat het niet aan jou ligt, hoe wrang het ook klinkt. Veel respect voor jullie!!
Mijn hoop begint steeds groter te worden dat het wel goed zit. Vandaag weer een knaltest. De twee strepen liepen tegelijk op Ik knal zowat m'n broek uit. Loop de hele dag met de knoop en rits open
Ik heb je verhaal gelezen en wil je veel sterkte wensen! Dat je testen positief blijven lijkt me hoopvol! Toen ik een miskraam kreeg zakte het hcg heel snel.
Woooww ik heb je verhaal gevolgd, wat een verhaal!! Ziet er naar uit dat het toch nog goed komt!? Heel veel succes gewenst!!
Je verhaal lijkt een beetje op ons verhaal. Het kan dat er nog eentje zit. Helaas had bij ons het resterende vruchtje te veel last van het stolsel dat in mijn baarmoeder zat van de verloren vrucht. Hierdoor is het uiteindelijk toch misgegaan. Het heeft nog wel een tijdje geduurd voordat dat definitief zeker was. Het kon ook zijn dat we wat minder ver waren dan we dachten. We hoopten bij elke echo op een zwaaiend babytje, maar helaas liep het anders. Omdat mijn lichaam niet in de gaten had dat het was misgegaan (MA) bleef hcg heel lang hoog en voelde ik me nog wekenlang erg zwanger. Dat zegt helaas niks over het vruchtje. Ik hoop voor je dat het vrijdag toch goed zit!
Och Astrid. Dat is naar Bedankt dat je dit met me wilde delen. Ik houd er ook wel rekening mee dat het heel teleurstellend kan uitpakken. Hier gaat het verder wel oke. Vandaag bruinverlies gehad, maar daar maak ik me niet zo druk om. Vandaag toch weer een action test ertegenaan gegooid. Was misschien niet zo'n goed idee. De test is lichter als gister. Teveel gedronken ? Toch mis ? Ik maak mezelf gek op deze manier haha
Als ik jou was zou ik niet meer testen.. en gewoon de echo afwachten want in het begin schommelt je Hcg zo erg dat het ene keer wel licht kan zijn en andere keer weer donker.. vooral als je het elke dag doet. Dus voordat je straks je zo in de stress werkt gewoon niet meer doen.
Haha ja ik weet t. Verschrikkelijk dit. Ik ga volgende week ook niet meer afwachten. Ik wil na het weekend een echo. Dit is de test trouwens van daarnet