Grrr.... iets waar ik altijd zo bang voor was is vanmiddag gebeurt! Mijn telefoon en ik, we zijn 1! En nu is hij in de wc gevallen! Gelijk eruit gehaald en in een bak rijst gelegd. Ik vrees dat hij overleden is! Morgen maar eens kijken! Iemand positieve en opbeurende ervaringen? Waarbij de reanimatie geslaagd is?
Ja, twee weken geleden, zelfde verhaal. Bak rijst gelegd en hij deed en doet het gewoon. Geen centje pijn. Was een iphone
Ja m'n zusje heeft hem ooit in een glas fanta laten vallen. Na 3 maanden stond hij ineens weer op 😜 Verder zwaar waardeloos 😔 die krengen zijn duur zat
Dit is een samsung! Ik hoop dat hij het weer gaat doen! Hoe lang heb jij hem in de rijst laten liggen?
Hier helaas hetzelfde gehad en in de rijst gelegd. Eerst gaf hij nog wat tekenen van leven de dagen erna, ging hij eventjes aan en daarna wou hij helaas helemaal niets meer. Was een dure reparatie, ook een Samsung.
Daarom hier vorig jaar maar besloten om een Sony Z2 te nemen, daarbij is het namelijk geen probleem als hij bijvoorbeeld in de wc zou vallen!
Denk dat ik hem niet meer laat repareren. Ik had een s4 mini en denk dat ik dan maar gewoon gelijk een nieuwe koop! Ondanks dat hij nog helemaal niet oud is....
Belangrijkste is zo lang hij nat is niet aanzetten... Heb pas een volle kop thee over mijn mc book gegoten.. is goed gekomen ..
Oh de horror! Ik had vruchtwaterschade aan m'n iPhone. (Vliezen braken 's nachts, tel lag naast m'n kussen) Dag na de bevalling ook in een bak rijst gelegd. Hij deed het nog een maandje met een paar mankementen, maar overleed alsnog.
Mijn samsung! In een hete emmer sop gevallen, 24 uur in de rijst, en hij deed het nog! (En nog steeds na een jaar)
Oh nee, wat k#t! Ik heb mijn telefoon 1,5 maand geleden in een glas cola laten vallen. Heb hem gelijk in een bak met rijst gelegd en hem er na 24 uur weer uit gehaald. Hij deed het weer en nu nog steeds! Ik heb trouwens een iPhone.
Mijn schoonzus heeft tot 2x toe met verschillende Iphones gepresteerd om deze in de plee te laten vallen.....en ze waren beiden overleden. Ik hoop dat je Samsung van rijst houdt en het weet te overleven!
Toen hij uit de pot kwam deed hij het nog! Er kwam wel een icoontje van een koptelefoon in beeld en het leek alsof hij geen wifi meer had. Gelijk uit gezet en in de rijst gelegd. Daarna zo STOM geweest om het na een half uurtje even te proberen. Hij trilde wel, maar ging niet aan. Maar weer terug gelegd en nu laten liggen!
Ik heb een tijdje geleden ook mijn toen net een paar dagen oude gloedje nieuwe iPhone 6 plus in de wc laten stuiteren. Ik stond te trillen als een rietje, maar hij deed t nog! En vooralsnog doet ie t nog steeds. Heb m nooit uitgezet oid. Eerste dagen na z'n zwem avontuur deed de microfoon een beetje raar, deed t dan wel dan weer niet. Maar doet t verder prima gelukkig.
Mijn samsung viel ook in de WC. Ik werd gek! In bak rijst gelegd, volgende dag deed 'ie het weer als nieuw!
Nee sorry mijn telefoon viel in de wc en is nog steeds na jaren morsdood. Geen rijst ofzo geprobeerd want ik wist niet wat ik moest doen.
Heb mijn s4 vorig jaar in de wc laten vallen. Had mijn batterij er uitgehaald en na 1 dag deed hij het weer en nog steeds gelukkig
Ik ben alleen bang dat door mijn stomme actie hij gewoon morgen niks meer zal doen! Ik had hem niet stiekem even moeten proberen vrees ik....
Ik heb dat ook wel eens gehad met mijn samsung. Heb hem toen uitgezet en alles (batterij, simkaart, sd-kaart) eruit gehaald en vervolgens in de oven gelegd (50 graden) en hem daar een uurtje of 2 in laten liggen. En hij werkt nog prima
Mijn S4 is al 2x in de pot gevallen 2 hele dagen in de rijst in een plastic zak (tussendoor niet aangezet) en hij doet het nog steeds! Samsung is sterk en grote kans dat het goedkomt!