zit dus net te lezen dat je geen pepermunt moet eten tijdens je zwangerschap, heb er de laatste paar dagen al meer dan 10 op!!!!!!! is het schadelijk ofzo ??? oh ben geschrokken joh.
Bij mijn weten kan pepermunt geen kwaad. Verder geldt voor alles dat overdaad schaadt. Misschien dat je even kunt gaan googlen of de vraag aan de VK kan stellen, maar ik heb ook regelmatig pepermunt genomen tijdens mijn zwangerschap en heb er nooit wat over gehoord dat het schadelijk zou zijn.
Weet je, als ik alles zo lees is zowat alles schadelijk tijdens de zwangerschap. Ik zou me er niet al te veel van aantrekken. Sommige dingen moet je echt niet doen, maar voor de rest geldt volgens mij dat je gewoon je gezonde verstand moet gebruiken.
hmmm raar di wist ik dus niet. Maar heb tijdens mijn vorige zwangerschap wel 4 peperemuntjes per dag gebruikt. Ja een echte liefhebber En mijn zoon is gewoon helemaal gezond hoor
nou ik eet ze ook als ikhet zuur heb dan neem ik er een het helpt er tegen heb nog niet gehoord dat je ze niet mag nemen.
ik eet ze ook gewoon tegen zuurbranden en heb er eerlijk gezegd ook nog niets over gehoord ben benieuwd
Ik lees dus dat het goed is, inderdaad voor het zuur en ook tegen de misselijkheid. Ik heb in mijn zwangerschap al twee pakjes op.
waarom is pepermunt eten zo slecht dan? Lees wel dat je het moet vermijden maar waarom? Heb gedurende mijn zwangerschap ook wel pepermunt gegeten. Groetjes Karin
bij mij verloskundigepraktijk staan altijd potjes met pepermunt... lijkt mij niet dat ze het neerzetten om er naar te kijken....