Volgens mij mag dat gewoon hoor. Ik heb er nooit wat over gehoord en ik gebruik t zelf ook altijd. Ik sleep t ook overal mee naartoe want niet overal hebben ze die dingen
Ik kreeg enorme jeukende uitslag van vochtig toiletpapier. Was echt niet normaal meer. Bleek dat ik allergisch was voor de conserveringesmiddelen die er in zitten. Heb er dus niet zo'n goede ervaring mee
Ik heb wel eens gehoord dat het niet goed is als je last hebt van aambeiën. En dit is batuurlijk echt zo'n zwangerschaps-kwaaltje.
let op! gooi ze niet in de toiletpot!! daar krijg je verstopping van!! (is mij weleens overkomen ) gooi ze nu altijd netjes in het prullenbakje... liefs elfje
Je mag het wel doen als je dat wil, maar je kan idd verstopping in je riool krijgen daardoor. Toiletpapier wordt in het riool heel zacht en verpulverd bijna. Die vochtige doekjes doen dat niet, dat blijft een doekje. Als er al iets van spul inzit, kan zo'n doekje blijven hangen, waardoor je naarmate je er meer gebruikt, heeeeel veel doekjes blijven hangen.... Je raadt het al...verstopping. Mijn zusje heeft het ook gehad en dat was echt helemaal niet tof. Het hele toilet stond blank met alle troep uit het riool . De hele stoep rondom het huis moest opengebroken worden. De rioolman heeft haar verteld dat je die doekjes dus beter niet door het toilet kan spoelen. Maar ja wat ik zeg...je mag het natuurlijk wel doen als je wil
oh jee ik wist niet dat het zo erg was, ik spoel ze altijd door het toilet, het hele gezin trouwens gebruikt ze..... zal het er toch eens over hebben