Hoi meiden, Ben vandaag 12,5 week zwanger. Gisteren nog een combinatie test gehad en deze was hartstikke goed. Ga net naar de wc en heb opeens heb ik flink veel vegen met helderrood bloedverlies. Gelukkig geen krampen. Ben zooo bang dat het nu weer mis gaat... Ben nu net een paar dagen van de Utrogestan af. En wat ik nog veel enger vindt: we zijn twee weken geleden gestopt met de infuzen. Ik kreeg elke twee weken een infuus in Düsseldorf, omdat mijn vorige embryo's werden afgebroken door de NK cellen. Maar die infuzen mag je niet te lang hebben. Dus ik ben nu net met beide gestopt en opeens bloedverlies. Bel straks wel even de vk. Wat zijn jullie ervaringen? Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.
Oh wat een spanning! Verder geen ervaring hiermee, maar ik hoop van harte dat het bloedverlies niets te betekenen heeft..... Sterkte!
Ik ken hier helemaal niets van maar ik ga zo hard duimen voor jou! Dit verdiend niemand! Komaan klein ukkie, vasthouden aan mama! *digiknuf*
Och wat een spanning... Hopelijk loos alarm! Heb je de gyn of vk (weet niet waar je loopt) al gebeld? Ik duim in ieder geval! Soms kan het een klein vaatje bij de baarmoedermond zijn, zelf bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad... maar o o wat een nare spanning Is dat!
Geen ervaring mee. Maar wens je heel veel sterkte en dat het allemaal niks betekent. En dat alles goed blijft en mag gaan.
Oh wat een angstig moment voor jullie! Ik hoop dat de gyn je gerust kan stellen! Ik heb bij de jongste ook een paar keer gebloed, dat was waarschijnlijk een schimmelinfectie. Maar ik schrok me ook kapot.
Ik duim ontzettend met je mee, kan me niet voorstellen wat er momenteel door je hoofd moet schieten na zo'n traject. Ik hoop met je mee dat het niks betekend! Heb je al contact gehad met je arts?
Hopelijk is het niks meid, inderdaad een gesprongen vaatje of iets. Hoe is het nu? Bloeden al gestopt en heb je contact gehad met de vk? Sterkte!
Gewoon bellen idd! En ik wil je wel gerust stellen Ik heb tot ongeveer 18 weken regelmatig wat bloedverlies gehad. Daarna rond 21 weken weer en rond 25 weken weer. De ene keer alleen als ik naar de wc ging met afvegen, soms dat ik regelmatig een inlegkruisje moest verschonen en doorgelekt was.. Net nog een echo gehad en nog steeds gaat alles helemaal goed, kindje beweegt ook steeds gewoon erg veel. Bij mij heeft de placenta wel lang voor de uitgang gelegen wat een oorzaak kan zijn en alles is sowieso beter doorbloed nu. Ik heb bijvoorbeeld ook af en toe een bloedneus nu.. Ik hoop dat ik je gerust heb kunnen stellen en bij jou ook alles gewoon helemaal goed is!
Hoi, Bij mij met allebei de zwangerschappen. 1e dochter met 7 wkn, was achteraf een tweelingzwangerschap. Ze is nu 4 jaar 2e dochter met 16 wkn. Alleen met afvegen en plassen. Zelfs paar x stolsel gehad. Waarschijnlijk gevoelige baarmoedermond Ze is nu bijna 7 maanden. Je schrikt je helemaal lam en ik weet hoe het is. Alles kan ook gewoon nog goed zijn. Alles goed
Ik heb het tot 12,5 week continu gehad: het hoeft dus niks te betekenen maar goed, zeker naar de verloskundige toe! Hoe is t nu?
Wat leven er veel mensen mee, superlief! De vk wilde me graag zien. Echo gemaakt en alles is goed. Waarschijnlijk was er inderdaad een haarvaatje of bloedvaatje gesprongen, doordat ik veel hoest deze week. Düsseldorf ook nog gesproken. Zij zei precies hetzelfde. En omdat ik elke ochtend 100 mg asprine slik, is mijn bloed verdund. Dus ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken, al heb ik wel weer even een bloedvrije periode nodig om weer echt te kunnen genieten. Bah wat schrikken! Gelukkig was mijn vk super begripvol en mag ik maandag alweer komen voor een echo en over twee weken nog eentje voor de zekerheid. Fijn!
Wat fijn dat de vk ook zo met je mee leeft en je even gerustgesteld kan worden! Fijn dat de echo weer een goed beeld gaf!
Wat super fijn!!! Af en toe zou je gewoon thuis een echo apparaat willen hebben, stomme onzekerheid 👎🏻
Ik had overigens ook vaker bloedverlies, elke x weer stress toch wel maar inmiddels 37 weken en sinds 20 weken geen bloedverlies meer!