Mijn dreumes is nu 17 maanden en het wordt lekker weer buiten. Lijkt me handig om een tafeltje en stoeltje(s) te hebben waar hij aan kan zitten in de tuin, misschien met papier en wat te krassen. Wie kan mij vertellen waar ik leuke/goede kindermeubeltjes kan kopen, het liefst online en uiteraard ga ik opzoek naar de beste prijs-kwaliteitverhouding Het hoeft niet het goedkoopste van het goedkoopste (want in mijn ervaring is dat vaak niet echt degelijk spul, dus snel stuk) maar het moet natuurlijk niet al te prijzig zijn. Dus, waar kan ik kijken? Welke raden jullie aan? Hebben jullie nog tips waar ik op kan letten? Bedankt! Deze van Bloom vind ik bijzonder mooi (pas ook goed bij onze meubels) maar belachelijk duur. Deze van P'kolino is ook leuk, maar die hebben geen rugleuningen. Daar is Ilias nog iets te klein voor. Ik zat ook meer aan plastic te denken... Deze heeft een acceptabele prijs (veel duurder moet het niet worden!), maar ik kan niet zien wat voor materiaal het is. En zijn driepoten wel stabiel genoeg voor zo'n kleintje?
Die set van Bloom zou ik iig zeker niet buiten zetten Wij zijn uiteindelijk ook voor die van de ikea gegaan (houten witte). Kwaliteit is prima, doet niet onder voor duurdere. Ze hebben ook plastiken, handig voor buiten, maar ik vind persoonlijk die kleuren niet zo.
wij hebben een houten van de ikea...moet wel zeggen een keer met kleurtjes erover en je ziet het.....dus ik zal hem moeten verven! en een stoel van de IKEA van die roze...vind dochterlief helemaal geweldig! en is stevig!!
Wij gaan de Bloom Otto kopen wanneer de box eruit gaat maar die gaan we zeker niet buiten zetten. Voor buiten kopen we een houten picknicktafel. Als je even googled kom je ze tegen voor tussen de 50 en 70 euro. Je hebt ze ook in dezelfde prijsklasse van plastic maar dat vind ik persoonlijk erg lelijk. Op de kamer van mijn zoontje staat IKEA Mammut maar daarop kan je niet tekenen (krijgt het er niet meer vanaf schijnbaar). Maar het houtenspul van Ikea (hebben er een stoeltje van) is ook prima. Dat setje van Prenatal heeft trouwens gewoon 4 (scheef) staande poten.
wij hebben ook ikea. wij kunnen gewoon op de koffie komen zonder erdoor te zakken, dus de kwaliteit lijkt me in orde.
Haha, das wel een hele flinke peuter dan Ik gebruik de Ikea stoeltjes ook altijd om dingen bovenin de kastjes te pakken, als opstapje. Erg handig zijn ze dus (Er staat er nu sowieso altijd 1 in de keuken, omdat nieuwsgierig aagje overal bij wil kijken/helpen)